Tankstations op Zumo 590
Moderator: GVN
Tankstations op Zumo 590
Dag iedereen,
Hierbij wil ik aan de kenners onder jullie toch wel een vraag stellen.
Gisteren kwam ik terug van reis via autosnelweg.Op een bepaald ogenblik,door het feit dat ik een bepaalde benzinepomp te laat had gezien,was ik toe aan een dringende tankbeurt.
Hoe kan ik op het scherm van mijn Zumo zien waar het volgende tankstation ligt op de snelweg?Ik kan wel de tankstations in de buurt oproepen,maar blijkbaar geen gegevens op de
autosnelweg.
Hierbij wil ik aan de kenners onder jullie toch wel een vraag stellen.
Gisteren kwam ik terug van reis via autosnelweg.Op een bepaald ogenblik,door het feit dat ik een bepaalde benzinepomp te laat had gezien,was ik toe aan een dringende tankbeurt.
Hoe kan ik op het scherm van mijn Zumo zien waar het volgende tankstation ligt op de snelweg?Ik kan wel de tankstations in de buurt oproepen,maar blijkbaar geen gegevens op de
autosnelweg.
-
Man in Black
Re: Tankstations op Zumo 590
De tankstations worden opgesomd volgens afstand, dan zal de eerstvolgende op die snelweg laag in die lijst gestaan hebben denk ik.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Ja,maar ik kreeg een lijst van tankstations,de dichtstbijzijnde was 300m,maar dit is wel vogelvlucht,ik heb 4,5km moeten rijden vooraleer ik er was.
Daar gedankt,terug de autostrade op en na 5km was er een tankstation op de autosnelweg???
Daar gedankt,terug de autostrade op en na 5km was er een tankstation op de autosnelweg???
-
alfa
luc gs schreef:Ja,maar ik kreeg een lijst van tankstations,de dichtstbijzijnde was 300m,maar dit is wel vogelvlucht,ik heb 4,5km moeten rijden vooraleer ik er was.
BMW R1100R zonder KFR
-
GSrijder
- Contacteer:
Het tankstation op de snelweg was dat gekend of niet gekend door Garmin?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
Man in Black
Die lijst is inderdaad op afstand in vogelvlucht en de richting, pas wanneer je ernaartoe navigeert wordt uiteraard de juiste afstand gegeven.
Had je verder in de lijst gekeken dan had je waarschijnlijk dat andere ook gezien, volgens mij staat de straatnaam er ook bij.
Had je verder in de lijst gekeken dan had je waarschijnlijk dat andere ook gezien, volgens mij staat de straatnaam er ook bij.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
-
Flat Twin Power
Je kan ook een tankstation in de lijst aanklikken en dan op "route" of "kaart" (hoe het er juist op staat weet ik nu niet van buiten) en dan zie je op een klein kaartje het station aangeduid staan en zie je of je geactiveerde route er langs loopt of niet.
Bedankt iedereen voor jullie antwoorden.
Ondertussen,nu ik thuis ben,heb er mij ook wat meer in verdiept en ben bij het volgende resultaat gekomen:
* men is op de autosnelweg en wil het volgende tankstation zien
* zoek tankstations,zoeken nabij mijn actieve route
* scrollen naar de tankstations zonder aanduiding van straatnaam,dit wil zeggen dat het langs de snelweg ligt
* op "i" drukken,dan zie je zelfs of het station links of rechts van de snelweg ligt
Ondertussen,nu ik thuis ben,heb er mij ook wat meer in verdiept en ben bij het volgende resultaat gekomen:
* men is op de autosnelweg en wil het volgende tankstation zien
* zoek tankstations,zoeken nabij mijn actieve route
* scrollen naar de tankstations zonder aanduiding van straatnaam,dit wil zeggen dat het langs de snelweg ligt
* op "i" drukken,dan zie je zelfs of het station links of rechts van de snelweg ligt