hoge ruit k1200lt

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
K'adéé

hoge ruit k1200lt

Bericht door K'adéé »

heb net een k1200lt aangeschaft met en standaard ruit. Heeft er iemand ervaring met deze ruit te vervangen door een hoge ruit. Ik heb 7 jaar gereden met een 1100lt en ik had toch wel iets beter verwacht wat de turbulentie betreft, ook is die 1200lt blijkbaar wel meer windgevoelig dan die 1100 lt.
nedje
Contacteer:

Bericht door nedje »

hallo,

Ik heb 4 jaar geleden ook een hoge ruit geplaatst en ben daar zeer tevreden over,minder turbulenties voor mij alsook als ik ze hoger zet voor den duo
Wel wa aan de prijzige kant een originele van bmw denk dat er goedkopere op de markt te verkrijgen zijn
dirk klt

Bericht door dirk klt »

kijk eens op http://www.k12lt.be
ik heb de mijne gekocht met hoge ruit, ben daar toch tevreden mee.
mvg Dirk
klt

Bericht door klt »

Ik heb ook al verschillende jaren een verhoogd scherm. Over het algemeen ben ik daar zeer tevreden over; veel minder turbulenties maar wat ik wel ondervind is dat ik meer wind vang rond de schouders. Mijn vrouw is hierover eveneens opgetogen.
Willy
-Wim-

Bericht door -Wim- »

Yep,

Hogere ruit = hoger comfort, zeker voor de duo.

Gewoon doen !
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
@l@in

Bericht door @l@in »

Gert,

Ik heb ook pas een LT en heb direct de ruit laten vervangen omwille de turbulenties rond mijnen hellm (EVO 4). Het is zeer efficient en zijn geld waard, wel prijzig (400€).
Hier een site waar ze voor de helft van de prijs te verkrijgen zijn.

Groetjes

@l@in

http://www.mdi-online.nl/
K'adéé

Bericht door K'adéé »

Hallo LT-ers bedankt voor den uitleg en ik zal dan nog maar eens op mijn tanden moeten bijten zeker en mij zoiets aanschaffen. grtjs
®win
Contacteer:

Bericht door ®win »

Ook MDI Motorcycle equipment te Herpen NL (en vermoedelijk ook diens Belgische importeur Bikerszone te Denderhoutem) biedt een hogere vervangingsruit voor de K1200LT aan. Deze kost zo'n EUR 180,- en er is de mogelijkheid tot proefrijden....

Hier een topic over schermen op het NL K1200LT forum.
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Redgy

Bericht door Redgy »

Ik heb een hoog flip-up MDI-scherm op mijn LT, gekocht bij bikerszone. Zo'n scherm verhoogd in zeer hoge mate het rijplezier en ik wil ook geen ander meer. Sommige gebruikers vinden het echter storend dat wanneer men kort voor de moto uitkijkt er een zichtsvervorming voordoet vanwege die flip-up. Persoonlijk heb ik daar echter geen last van.
In elk geval is het qua prijs-kwaliteit een "beste koop".......voor mij althans.

Grtz,
Redgy

PS: op mijn foto hiernaast staat nog het originele scherm
K1600GTL Exclusive
Plaats reactie