Nieuwkomer F800ST
Moderator: GVN
Nieuwkomer F800ST
Beste Forum,
Mijn naam is Jean-Luc Thielens, 49 jaar, gehuwd, 2 kinderen, woonachtig te Oostende.
Tot enkele jaren geleden R1100R-rijder (70.000km)
Nu wordt het een blauwe F800ST, eind juni wordt deze geleverd.
Kan iemand me melden hoe de inrijperiode moet gereden worden. Ik herinner me dat per 100 km een antal toeren hoger mag gereden worden (of zoiets).
Groetjes
JL

Mijn naam is Jean-Luc Thielens, 49 jaar, gehuwd, 2 kinderen, woonachtig te Oostende.
Kan iemand me melden hoe de inrijperiode moet gereden worden. Ik herinner me dat per 100 km een antal toeren hoger mag gereden worden (of zoiets).
Groetjes
JL
					Laatst gewijzigd door Jean-Luc op 03 aug 2008, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

- 
				Iron Gonzo
Re: Nieuwkomer F800ST
welkom hier op het forum en dikke proficiat met uw aankoopJean-Luc schreef:Beste Forum,
Groetjes
JL
inrijden gebeurd door het rijden en schakelen onder een bepaald toerental (dealer geeft wel uiteg) voor een 1000 tal Km
dan moet je uw 1ste onderhoud laten doen om alles goed op punt te zetten enz....
vervolgens kan je zelf bepalen of je nog enkele Km rustig aan doet of je direct gaat sleuren aan die gas.
ik raad u het 1ste aan.
veel plezier gewenst
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit

TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: Nieuwkomer F800ST
Leuk Jean-Luc, ik wordt eind dit jaar 50. Paar verschilen, heb 3 jongens en ik woon niet in Oostende. We hebben nog een paar overeenkomsten.Jean-Luc schreef:Mijn naam is Jean-Luc Thielens, 49 jaar, gehuwd, 2 kinderen.
Heb ik als opstapper 5 jaar geleden gekocht en 2 jr met plezier op gereden.Tot enkele jaren geleden R1100R-rijder (70.000km)
Nu gaat de R1150GS ingeruild worden voor een ....... Raadt eens ........
Ik dus ook en wordt (ijs en weder dienende) ook eind juni geleverd.Nu wordt het een blauwe F800ST, eind juni wordt deze geleverd.
Ik heb zo'n beetje alle opties genomen incl. (top)koffers.
Naar aanleiding van jouw vraag, heb ik een draadje gemaakt op de BMWGSCLUB.nlKan iemand me melden hoe de inrijperiode moet gereden worden.
Ik herinner me dat per 100 km een antal toeren hoger mag gereden worden (of zoiets).
kreeg leuke reacties.
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=14090
JL, misschien komen we elkaar nog wel eens een keertje tegen. Ik ben redelijk reislustig. Jammer dat er vanaf Oostende niet meer naar de UK wordt gevaren (veer).
Maar wellicht op doorreis naar Calais een keer aanwippen.
PS: voor de F800 geinteresseerden: jullie kennen vast de volgende site wel;
http://f800riders.org/
Ga je goed in ieder geval en groet,
Groet geldt voor eenieder op deze site natuurlijk
					Laatst gewijzigd door Robmw op 27 mei 2006, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Klik op deze link => F800 Forum
F800ST grijs

F800ST grijs
- 
				Werner Von C.
- Contacteer:
Eén van de laatste ritjes op m'n r1100r samen met m'n broer Alain. Ik sta links.Campi schreef:Post eens een fotoke
F800ST wordt pas eind juni geleverd.

groeten
JL
					Laatst gewijzigd door Jean-Luc op 27 mei 2006, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Hallo Jean-luc en anderen van dit forum,
Het doet me goed te lezen dat de F800ST op dit forum zijn intrede doet. Zelf wacht ik ook vol spanning op de levering, die half juni zou plaats vinden.
Zal ik me even voorstellen, want ik ben nieuw hier, Ik ben Ivan, 40 jaar en woon in de provincie Vl. Brabant.
Ik wens iedere F800 biker veel plezier en geluk met zijn prachtmachine.
Groetjes aan iedereen,
Ivan

Het doet me goed te lezen dat de F800ST op dit forum zijn intrede doet. Zelf wacht ik ook vol spanning op de levering, die half juni zou plaats vinden.
Zal ik me even voorstellen, want ik ben nieuw hier, Ik ben Ivan, 40 jaar en woon in de provincie Vl. Brabant.
Groetjes aan iedereen,
Ivan
Welkom op het forum Ivan. Gelijk den tijd vliegt tegenwoordig, zal het rap zover zijn. Veel plezier ermee.GVC schreef:Hallo Jean-luc en anderen van dit forum,
Groetjes aan iedereen,
Ivan
Gr, Jakke.

R 1100 R    -    R 1200 GS  Triple Black

[quote="bigfoot46"]Ivan, welkom en gefeli, veel plezier bedoel ik, met je F800. Ik ga binnenkort eens een dagje testen op een F800ST. Droog in de BMWshop zat het al goed. Ik ben zeer benieuwd naar de windbescherming, eh ja als naked rijder wil ik ook wel eens uit de wind zitten.
Ben vandaag de F800S gaan testen bij Lievens in Zottegem. Schitterende bike, rijdt perfect. Ga intussen sparen voor de F800 ST.
Ben er laaiend enthousiast over

Ben vandaag de F800S gaan testen bij Lievens in Zottegem. Schitterende bike, rijdt perfect. Ga intussen sparen voor de F800 ST.
Ben er laaiend enthousiast over
YOO
Aan alle nieuwe F800S/ST-rijders, een welgemeend welkom 

Ik zit te twijfelen ofdat ik bij m'n volgend onderhoud is ook zo nen 800 ga uittesten, dan kan ik meeklappen met de F-rijders 

Grtz, Philip!

Aan alle nieuwe F800S/ST-rijders, een welgemeend welkom

Ik zit te twijfelen ofdat ik bij m'n volgend onderhoud is ook zo nen 800 ga uittesten, dan kan ik meeklappen met de F-rijders

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body,  but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser

Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser

Met alle nieuwe motoren die ik heb gehad (100gs,1100gs,1150gs,1150gsa,1200gsa) 
na de eerste 1000k inspektie steeds
per 1000km 1000rpm erbij.
Olieverbruik bleef zo aardig binnen de perken, en echt lui zijn ze er nooit van geworden...

na de eerste 1000k inspektie steeds
per 1000km 1000rpm erbij.
Olieverbruik bleef zo aardig binnen de perken, en echt lui zijn ze er nooit van geworden...
 Geert Hp2Adv en xtz660 in wording
Geert Hp2Adv en xtz660 in wording