cd-rom city navigator Europe V7

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
spoorman

cd-rom city navigator Europe V7

Bericht door spoorman »

Ik heb een garmin 2610(tweedehands)aangekocht,nu is mijneerste cd van MapSource gebarsten en kan ik de software niet installeren,tweede en derde cd zijn nog in orde,nu is mijn vraag:kan ik van iemand de cd lenen om toch MapSource op mijn pc te kunnen installeren het gaat om de city navigaton europeV7,iemand kan mij er een groot plezier mee doen.
asterix
Contacteer:

Re: cd-rom city navigator Europe V7

Bericht door asterix »

spoorman schreef:Ik heb een garmin 2610(tweedehands)aangekocht,nu is mijneerste cd van MapSource gebarsten en kan ik de software niet installeren,tweede en derde cd zijn nog in orde,nu is mijn vraag:kan ik van iemand de cd lenen om toch MapSource op mijn pc te kunnen installeren het gaat om de city navigaton europeV7,iemand kan mij er een groot plezier mee doen.
zeg eerst in welke gemeente je woont
spoorman

Bericht door spoorman »

Sorry,ik woon in Mechelen,provincie Antwerpen maar wil desnoods wel wat verder rijden.
TonTon

Bericht door TonTon »

ik heb CN V6 en CN V8.....maar k'woon wel tegen Kortrijk :(
brandy

Bericht door brandy »

Ik heb tweemaal de cd-roms van city navigator v7, bij de eerste levering was CD 2 defect. Je kan van mij de originele 1ste CD krijgen. Woon in Baardegem. (Is wel een update cd, je zal mapsource dus al op je pc moeten hebben)
R1200RT
spoorman

Bericht door spoorman »

Hallo,heb ondertussen al een kopie in mijn bezit :lol: ,nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Plaats reactie