Ik dacht dat ze overal hadden gestrooid deze morgen...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

demito
Contacteer:

Ik dacht dat ze overal hadden gestrooid deze morgen...

Bericht door demito »

... maar dat was zonder dat ene T kruispunt gerekend. Ipv te draaien ben ik rechtdoor gegaan in het veld en heb ik de rechtercilinderkop vakkundig in de klei ingegraven. Veel bekijks en een gedeukt imago :lol:

De valbeugels van mijn GSA hebben voor de tweede keer in 14 dagen hun werk perfect gedaan (vorige week voorwiel weg op zo een rode fietsersstrook in de gietende regen bij het verlaten van een rond punt)...

Voor de rest deze morgen geen enkele motard gezien 8)
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

nog goed dat er niet veel ergs is.
doe het voorzichtig aan deze week
ze spreken nog tot zaterdag van dit weertype
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
stefke

Re: Ik dacht dat ze overal hadden gestrooid deze morgen...

Bericht door stefke »

demito schreef:
Voor de rest deze morgen geen enkele motard gezien 8)
Logisch, die enkelingen die toch buitengekomen zijn staken vast in de klei... :lol:
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Wie vanmorgen met de moto op de baan was: RESPECT :!: ,
bij dergelijk weer hou ik het bij mijn warm, droog 4x4ke. Kweet het, kword oud....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Relax

Bericht door Relax »

Respect om met zo'n kloteweer te gaan rijden? Nou....
....

Bericht door .... »

Wie dezenmorgen met de moto onderweg was ,is ni goe wijs, zelfs ik ben thuis gebleven en dat wil al wa zeggen dus ...respect ??? No Way
Gele
Contacteer:

Bericht door Gele »

incognito (Mo) schreef:Wie dezenmorgen met de moto onderweg was ,is ni goe wijs, zelfs ik ben thuis gebleven en dat wil al wa zeggen dus ...respect ??? No Way
Misschien toch een KLEIN beetje respect voor de mensen die onder deze weersomstandigheden met de motor MOETEN gaan werken bij gebrek aan een auto of een werk dat via openbaar vervoer bereikbaar is. Niet iedereen kan zich een wagen EN motor veroorloven.
'k had ook liever met de auto gaan werken maar dat kan dus niet, ben ik daarom "niet goed wijs"?
Gele: wel snel , niet rap
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

Sinds 1,5 jaar is de GSA mijn enige vervoermiddel. Mijn vrouw was weg met de 4x4 (haar vervoermiddel) dus het was dat of thuisblijven :roll:

Het weer en de ongemakken wegen mijns inziens niet op tegen de fun die ik dagelijks beleef op mijn machien en dat door weer en wind. Een tweede auto kan en wil ik mij niet veroorloven. Er zijn grenzen vind ik.

En ja ik rijd liever op mijne moto dan hem gelijk ne freak te staan opblinken om hem de zondagnamiddag eens van stal te halen. Ik krijg in de garage trouwens steevast de opmerking dat hij ongelofelijk vuil staat maar wel perfect gesoigneerd is. Geen spatje roest en op tijd olie en azijn...

Deze morgen toch maar lekker van Overijse naar Mechelen in een half uurtje (spitsuur). Welke blikken doos doet me dit na 8) 8) 8)

Trouwens zot en geniaal ligt dicht bij elkaar.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door demito op 01 mar 2006, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

incognito (Mo) schreef:zelfs ik ben thuis gebleven en dat wil al wa zeggen dus ...
zegt misschien meer over jezelf dan over een anderAfbeelding
Afbeelding
Relax

Bericht door Relax »

Dat er vanmorgen gingen rijden, zal mij worst wezen, maar vraag er geen respect voor. Als je niet anders kan of wil, so be it, maar kom niet klagen of vraag geen respect.
Met de motor rijden (ipv een auto of voor fun) is een keuze. Dus: ni zeiken.

Ik vind niet dat "demito" zeikt, dus geen probleem met dit topic, maar respect vragen omwille van de "die-hards" gaat me toch te ver.
En dat Mo nogal cru is, ligt aan het feit dat hij Mo is.
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

Relax schreef:maar respect vragen omwille van de "die-hards" gaat me toch te ver.
En dat Mo nogal cru is, ligt aan het feit dat hij Mo is.
Wie respect vraagt krijgt dat zelden :wink:

Ik heb dat niet gevraagd en vind dat ook nonsense. Ik wou gewoon mijn zotte ervaring van deze morgen even delen met jullie, that's all. Of hoe een well equipped GSer al eens met blozende kaakskes kan komen te staan...

Nu, een welgeplaatste middelvinger voor iemand die mij "ni goe wijs" noemt moet toch kunnen, vooral als hij zichzelf de referentie voor het aanvaardbare noemt :mrgreen: Ik vond hem allerminst cru, alleen doet hij mijn middelvinger jeuken... Openheid van geest is een schone deugd :wink:

Waarom zijn sommige mensen altijd zo serieus, het leven is veel te kort :D

Respect to you all bro's 8) en zwaai eens als je mij op je pad kruist...
Afbeelding
Gele
Contacteer:

Bericht door Gele »

IK vraag geen RESPECT maar wordt ook niet graag een idioot genoemd.
't Is ook niet voor mijn plezier dat ik onder dergelijke weersomstandigheden met een 4 weken oude RT de baan op moet.

maar 'k zal er maar mee :mrgreen: zekers
Gele: wel snel , niet rap
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

Gele schreef:
't Is ook niet voor mijn plezier dat ik onder dergelijke weersomstandigheden de baan op moet.
Bij mij wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
brit

Bericht door brit »

Mijn vrouw was weg met de 4x4 (haar vervoermiddel)
daar ze een 4x4 nodig heeft, intrigeert het me wel te weten waar je vrouw werkt.

ergens in "einde beschaving"?
Danny

Bericht door Danny »

ik kan me geen tweede auto permiteren maar wel een 4x4 :lol: :lol:

Het weer en de ongemakken wegen mijns inziens niet op tegen de fun die ik dagelijks beleef op mijn machien en dat door weer en wind
ik moet wel zeggen dat mijne fun nie zou opkunnen als ik in twee weken tijd twee keer op mijnen bek ging... de enige fun die ge kunt hebben is ik ben gelukkig niet onder ne camion geschoven of ik heb geen fietser of voetganger meegenomen...
:roll:
mac

Bericht door mac »

Demito,

Door je 'zotte' ervaring met het forum te delen kon je er prat opgaan dat er reactie zou volgen (wat misschien je bedoeling ook wel was). Dat de ene je een held vindt en de andere je gek verklaart was te verwachten. Heb zelf jaren in weer en wind woon-werkverkeer gedaan. Met scha en schande de nadelen maar ook de zo mooie voordelen van ondervonden. Gelukkig beschouw ik mezelf niet als referentie, maar spaar toch liever lijf en leden. Ik wens je alvast nog vele fijne motorkilometers toe en het is fijn om weten dat er nog een echte motard rondrijdt uit eigen streek.
Aan de betweters ........
Pinker

Bericht door Pinker »

Aan de toon van dit draadje is het duidelijk dat er een aantal GSsers zijn die DRINGEND beter weer nodig hebben... :D
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
11rt

Bericht door 11rt »

Goedenavond,
Tsja ,wat zijn we toch weer vriendelijk voor mekaar de laatste dagen hier.(en elders).

Jongens , de donkerste maand februari is voorbij.
Er was al wat zon vandaag.
Gun elkaar de zon ,buiten,binnen ,en zeker op het forum.
Enfin ,het is maar een wensje en hoop op beter.

Sorry voor de off-topic.
Blijven lachen of zoiets zou Harald schrijven.

g o e d e avond. :-)
....

Bericht door .... »

Gele schreef:
incognito (Mo) schreef:Wie dezenmorgen met de moto onderweg was ,is ni goe wijs, zelfs ik ben thuis gebleven en dat wil al wa zeggen dus ...respect ??? No Way
Misschien toch een KLEIN beetje respect voor de mensen die onder deze weersomstandigheden met de motor MOETEN gaan werken bij gebrek aan een auto of een werk dat via openbaar vervoer bereikbaar is. Niet iedereen kan zich een wagen EN motor veroorloven.
'k had ook liever met de auto gaan werken maar dat kan dus niet, ben ik daarom "niet goed wijs"?
Cru ?? IKKE ??? :oops: Wa heb ik nu weer gezegt,moet ik nu echt iemand gaan respecteren die in de sneeuw gaat rijden ??? 8) Met wat zijn we bezig?? :? Ik ben dus één van die gasten he, Die alleen een moto heeft en er mee MOET gaan werken, want ik kan me gene tweede auto permiteren en ben drie uur onder weg met het oooooh zo goed geregeld openbaar vervoer, dus berijp je wel ,MAAR er zijn grenzen voor mijn deur lag er 5 cm sneeuw en dan pas ik Sorry dat ik zo Cru ben he,eigenlijk kunnen jullie wel niet veel verdragen he 8)
PS/ om 10.00 u was alles weg lol :lol:
Have a nice Day
Relax

Bericht door Relax »

Naast de kwestie Mo.
Respect voor iemand die toch gaat rijden, hoeft m.i. ook niet.
Maar om daarom iedereen af te schilderen als "ni goed wijs" en aldus te veralgemenen zonder verdere kennis van zaken kan bij sommigen, terecht, in het verkeerde keelgat schieten. Dat is wat enkele posters hierboven bedoelen.
Wij kennen je intussen wel...

Ik vind dat het Dirk Pauwels z'n fout is, hij begon erover.
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Zucht...blijkbaar wordt het hoogdringend tijd dat een aantal mensen zich eens terug kunnen afreageren op de moto, ipv hier op 't forum. Wat zijn we weer lichtgeraakt zeg...Wie met dergelijk weer wil of moet met de moto rijden verdiend volgens mij respect, da's mijn persoonlijke mening en wat de rest denkt zal mij worst wezen. Ik haal mijne moto met dergelijk weer niet buiten, maar ik heb dan ook de luxe om de auto te nemen, niet iedereen heeft die mogelijkheid, da's toch geen reden om hen voor idioten uit te schelden? Straks gaan jullie nog zeggen dat wie met de moto in de regen rijdt of door de modder ploetert ook gek is...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
brit

Bericht door brit »

ach, het is de fout van het bmw mc vlaanderen forum. zonder dit medium konden we deze onzin allemaal niet schrijven!

kunnen we nu rustig verder jodelen?
Relax

Bericht door Relax »

Wie vond alweer de pc uit?

Dirk, stoken is m'n levensdoel.
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Dirk Pauwels schreef: Straks gaan jullie nog zeggen dat wie met de moto in de regen rijdt of door de modder ploetert ook gek is...
Hoezo? Niet dan..? :D :lol: :P
Plaats reactie