Remblokken
Moderator: GVN
Remblokken
Hoi,
Heeft iemand van jullie ervaring mat remblokken van Hein Gericke?
Prijs - Kwaliteit?
Levensduur, alhoewel dit afhankelijk is van rechterhand!
MVG
Ludo
Heeft iemand van jullie ervaring mat remblokken van Hein Gericke?
Prijs - Kwaliteit?
Levensduur, alhoewel dit afhankelijk is van rechterhand!
MVG
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
MGke
remblokken
Deze remblokken kosten 16,02€ per set bij Hein Gericke. Zitten er nog maar enkele maanden op. De vorige eigenaar plaatste deze ook altijd en was er heel tevreden over.
mvg.
MG
mvg.
MG
awel se ... ik zen verschoten van tkan niemeer !
Ik had dus in duitsland deze zomer nieuw remblokken gestoken. Had toen 41.000km met de originele BMW blokskes.
Doordat niet overal alles in voorraad was heb ik de achterste set bij Louis gekocht en de voorste bij HG.
De voorste zijn (voorlopig) nog ok. De achterste ... hoewel ook sintermetaal en al wa ge wilt, zo versleten als wat ! Dus die hebben exact 11.000 km meegegaan. Ze waren 1/3 van de prijs van de BMW blokjes, maar ze gaan dus ook maar 1/4 van de tijd mee ... triestig
Ik had dus in duitsland deze zomer nieuw remblokken gestoken. Had toen 41.000km met de originele BMW blokskes.
Doordat niet overal alles in voorraad was heb ik de achterste set bij Louis gekocht en de voorste bij HG.
De voorste zijn (voorlopig) nog ok. De achterste ... hoewel ook sintermetaal en al wa ge wilt, zo versleten als wat ! Dus die hebben exact 11.000 km meegegaan. Ze waren 1/3 van de prijs van de BMW blokjes, maar ze gaan dus ook maar 1/4 van de tijd mee ... triestig
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
YOO
Heeft Ferodo geen remblokken voor moto's, daar ben ik altijd redelijk tevreden van geweest (de beste op m'n auto's waren van Pagid, maar da's competitiegerief, en da was 6000Fr voor één as
), want Lucas moet ik nie hebben, heb da ooit gestoken, naar de controle geweest, afgekeurd geraakt wegens ongelijke rembalans, gedemonteerd, en na controle kon ge er zo tot op 't ijzer krassen in maken met uwen tournevice
, "k was dus ni neig content wel te verstaan
Grtz, Philip!
P.S EBC, da's anders ook goe gerief, en die hebben wel motoblokskes
Heeft Ferodo geen remblokken voor moto's, daar ben ik altijd redelijk tevreden van geweest (de beste op m'n auto's waren van Pagid, maar da's competitiegerief, en da was 6000Fr voor één as
Grtz, Philip!
P.S EBC, da's anders ook goe gerief, en die hebben wel motoblokskes
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser