Remblokken

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Ludo vp

Remblokken

Bericht door Ludo vp »

Hoi,

Heeft iemand van jullie ervaring mat remblokken van Hein Gericke?
Prijs - Kwaliteit?
Levensduur, alhoewel dit afhankelijk is van rechterhand!

MVG
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Danny

Bericht door Danny »

vroeger vaak gebruikt en eigenlijk best tevreden van geweest, ze waren goedkoper maar ook zachter en reageerden goed op druk op 't remhendeltje... ik dacht dat ze tegenwoordig ook sintermetaal verkochten en die zullen wel in de buurt komen van andere goede merken :wink:
MGke

remblokken

Bericht door MGke »

Deze remblokken kosten 16,02€ per set bij Hein Gericke. Zitten er nog maar enkele maanden op. De vorige eigenaar plaatste deze ook altijd en was er heel tevreden over.

mvg.
MG
John
Contacteer:

Bericht door John »

Ze komen je remschijfjes ten goede! :wink:
Dwars

Bericht door Dwars »

Hg voert ook Carbone Loraine, super-blokkies (moeten wel ff opwarmen) :wink:
I am not a complete idiot, some parts are missing
Ludo vp

Bericht door Ludo vp »

Thanks
Ik ga de HG's eens uitproberen

Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

awel se ... ik zen verschoten van tkan niemeer !
Ik had dus in duitsland deze zomer nieuw remblokken gestoken. Had toen 41.000km met de originele BMW blokskes.
Doordat niet overal alles in voorraad was heb ik de achterste set bij Louis gekocht en de voorste bij HG.
De voorste zijn (voorlopig) nog ok. De achterste ... hoewel ook sintermetaal en al wa ge wilt, zo versleten als wat ! Dus die hebben exact 11.000 km meegegaan. Ze waren 1/3 van de prijs van de BMW blokjes, maar ze gaan dus ook maar 1/4 van de tijd mee ... triestig :roll:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Danny

Bericht door Danny »

da is inderdaad nie goe... ge zult uwen RT stillekes aan aan't gewend worden zeker... :?:
ik deed met de originele ook wel iets van een 50.000km alleen achteraan waren ze op 7000 weg ijzer op ijzer (slik)... effe geschrokken toen, Xavier probeer eens Lucas of carbone lorraine , zijn ook errrg goed :wink:
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

awel danny, als ik me niet vergis waren de achterste carbon lorraine ... very strange dus ...
nu ja, kga es kijken hoe de voorste het gaan doen :wink:

en van da gewoon worden ... kvrees het ook ... dat ze maar heel snel met diene GT afkomen :twisted:
GOLDEN 5 member
Danny

Bericht door Danny »

:D die GT ik vrees dat die zijn remblokken nog net ietske rapper gaan weg zijn en zijn banden ook.... :wink:
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

ja maar, die zal ik dan wel laten sponsoren ofzo ... belcoplast is daar goed in, vraag maar aan jean-marie pfaff :lol: :lol:
GOLDEN 5 member
w

Bericht door w »

Xa4 schreef:ja maar, die zal ik dan wel laten sponsoren ofzo ... belcoplast is daar goed in, vraag maar aan jean-marie pfaff :lol: :lol:
Zeg Xavier, ivm met de sponsoring ik heb de tuistoelen terug buiten gezet, dus geen probleem om met een fles wijn en da potteke vet langs te komen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

daar kan ik nu es nie nee tegen zeggen se !!!
Kzal es zien wanneer ik weer niks te doen heb stefken ... hebt ge trouwens ook beenverwarmers voor in de tuinstoelen ??? :lol: :lol: :lol:
en ik zal uwe koperpoets es eindelijk meebrengen :oops:
GOLDEN 5 member
w

Bericht door w »

Xa4 schreef:daar kan ik nu es nie nee tegen zeggen se !!!
Kzal es zien wanneer ik weer niks te doen heb stefken ... hebt ge trouwens ook beenverwarmers voor in de tuinstoelen ??? :lol: :lol: :lol:
en ik zal uwe koperpoets es eindelijk meebrengen :oops:
En voetverwarmers :wink:
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Heeft Ferodo geen remblokken voor moto's, daar ben ik altijd redelijk tevreden van geweest (de beste op m'n auto's waren van Pagid, maar da's competitiegerief, en da was 6000Fr voor één as :shock: ), want Lucas moet ik nie hebben, heb da ooit gestoken, naar de controle geweest, afgekeurd geraakt wegens ongelijke rembalans, gedemonteerd, en na controle kon ge er zo tot op 't ijzer krassen in maken met uwen tournevice :o , "k was dus ni neig content wel te verstaan :evil:

Grtz, Philip!

P.S EBC, da's anders ook goe gerief, en die hebben wel motoblokskes :wink:
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie