de stop kan je laten testen bij een dealer is voor hen piece off cake, bij jou kan je 't zien he als je ketel op druk staat, als ie fit zie je 't direct...
over olieën zijn evenveel theorieën als oliesoorten en diktes zelf.
een goei advies neem je boekske en neem daarvan 't gemiddelde en dan zit je zeker goed... bv een castrol GPS , wil je liever je geld aan een full synthetic gevendan zijn er talrijke 4 takt soorten op de markt. met een goeie half syntheet heeft ie genoeg en loopt ie als een trein.
voor de boite blijf ik bij 't advies van Getrag (de boite bouwers van BMW) alle theoriën van veel fora negerend en dat is klassieke 80/90 hypoid
ietsje dikker als ze koud is maar perfect als ze op temperatuur is en ze wordt niet te dun zoals veel volsynthetische boite olieën... aangezien ze er vrijwel alla 20000 of 40.000km vanaf gaat is die perfect... volsynthetisch op een auto ok maar die is dan ook "a lifetime"
verder vervang je nog koelvloeistof om de twee jaar is ok...
bougies niet aan prutsen of stellen, die staan fabriek af goed, plooien van een electrode is nooit goed..
