valbaren 1100 op 1150
Moderator: GVN
valbaren 1100 op 1150
Passen de valbaren van een 1100 op een 1150(1999))
-
John
- Berichten: 4594
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
- Woonplaats: Essen
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Re: valbaren 1100 op 1150
Welke valbaren?
Re: valbaren 1100 op 1150
Origineel BMW: nee, Hepco en Becker: nee andere allicht niet, de 1100 zit ietwat anders in mekaar...
't zou inderdaad zoals John zegt duidelijker zijn als je moest zeggen de welke
't zou inderdaad zoals John zegt duidelijker zijn als je moest zeggen de welke
Re: valbaren 1100 op 1150
Zou ik eens moeten vragen, maarja als de bevestigingspunten niet overeen komen doet het merk er niet toe
.... Lijkt me toch logisch
Re: valbaren 1100 op 1150
Origineel zijn de punten ongeveer 't zelfde maar de bodemplaatvorm is anders en dus de beugel onderaan ook ietske 
-
welkenuweer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 05 mar 2007, 23:46
- Woonplaats: Deurne
- Locatie: Deurne
Re: valbaren 1100 op 1150
Jasper,
Vorige vrijdag ging een dealer op mijn gs 1150 een valbeugel plaatsen. Voorste gedeelte was al geplaatst
toen hij tot de vaststelling kwam, dat zoals hierboven gemeld, de stukken die naar onderen lopen anders zijn op een 1150 t.o.v. een 1100. Terug afbreken dus
Was een Wunderlich beugel.
Glenn
Vorige vrijdag ging een dealer op mijn gs 1150 een valbeugel plaatsen. Voorste gedeelte was al geplaatst
toen hij tot de vaststelling kwam, dat zoals hierboven gemeld, de stukken die naar onderen lopen anders zijn op een 1150 t.o.v. een 1100. Terug afbreken dus
Was een Wunderlich beugel.
Glenn
Terug een R1150gs......'t is zoiets als thuis komen...
)
Re: valbaren 1100 op 1150
Okidoki bedankt en welk merk heeft de beste?
En iemand een idee waar deze dan het goedkoopst is of heeft iemand een 2dehands liggen?
En iemand een idee waar deze dan het goedkoopst is of heeft iemand een 2dehands liggen?
Re: valbaren 1100 op 1150
De minst elegante (smaken verschillen) maar meest efficiënte zijn zeker de Hepco en Beckers, over nagedacht en beresterk...
De BMW's nam ik als laatste, hun enige voordeel is dat ze RVS zijn, de Adventure beugels (BMW) kunnen ook maar lijken nergens op omdat de beugel die 't eigenlijk moet doen boven de cilinder steekt ipv onder.
TT zullen je ook wel behoeden voor een omvaller net als Wunderlich (naar mijn gevoel zelfs sterker) maar de H&B's zijn echt superdegelijk (durf uit ervaring te spreken)
De BMW's nam ik als laatste, hun enige voordeel is dat ze RVS zijn, de Adventure beugels (BMW) kunnen ook maar lijken nergens op omdat de beugel die 't eigenlijk moet doen boven de cilinder steekt ipv onder.
TT zullen je ook wel behoeden voor een omvaller net als Wunderlich (naar mijn gevoel zelfs sterker) maar de H&B's zijn echt superdegelijk (durf uit ervaring te spreken)