Hallo,
Mss reeds eerder behandeld op het forum: Waar kan ik vooraf wegenvignetten aanschaffen voor Slovenië en Oostenrijk voor de auto zodoende dat ik geen tijd verlies bij de grensovergangen?
Bedankt voor jullie reakties!!
Groeten,
Renaat
Wegenvignetten Slovenië en Oostenrijk
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Wegenvignetten Slovenië en Oostenrijk
Wegenvignetten kunnen bij VAB besteld worden.
http://www.vab.be/nl/producten/shop/Lis ... aspx?id=15
Is wel duurder dan ze ter plaatse te kopen.
Groeten,
Brandy
http://www.vab.be/nl/producten/shop/Lis ... aspx?id=15
Is wel duurder dan ze ter plaatse te kopen.
Groeten,
Brandy
R1200RT
De Oostenrijkse vignetten zijn ook te koop in de Duitse tankstations, zeker op wegen die leiden naar Oostenrijk.
Na wat opzoekwerk, het zelfde zou van toepassing zijn in Oostenrijk op weg naar Slovenië.
Na wat opzoekwerk, het zelfde zou van toepassing zijn in Oostenrijk op weg naar Slovenië.
R1200RT, again 

bedankt voor de reakties!!
VAB lijkt me toch de laatste optie, is idd een stuk duurder
(voor Slovenië toch snel 10 euro verschil).
ga nog even "googlen" om te zien waar ik in Duitsland en Oostenrijk ad vignetten kan geraken langs mijn route.
Groeten,
Renaat
VAB lijkt me toch de laatste optie, is idd een stuk duurder
ga nog even "googlen" om te zien waar ik in Duitsland en Oostenrijk ad vignetten kan geraken langs mijn route.
Groeten,
Renaat
-
Chris Wils
Hallo.
Als ge in Duitsland de snelweg neemt tussen Munchen en Salzburg,dat kunt ge aan de benzinestations die biljetten voor Oostenrijk kopen,heb het zelf verschillende keren gedaan,toen ik nog naar de Faakersee reed.
Salu.
Chris.
Als ge in Duitsland de snelweg neemt tussen Munchen en Salzburg,dat kunt ge aan de benzinestations die biljetten voor Oostenrijk kopen,heb het zelf verschillende keren gedaan,toen ik nog naar de Faakersee reed.
Salu.
Chris.
Idd tussen munchen en Salzburg heb je aan de pompen een verkooppunt voor vignetten. In Oostenrijk wanneer je Door Karinthië rijdt heb je ook aan iedere pomp de mogelijkheid om wegenvignetten te kopen. Greetz
Niet langs de snelweg rijden , dan is dat allemaal niet nodig