2 weken heerlijk gereden. TOt afgelopen zondagochtend 07.14u ging alles fantastisch. We reden elke dag erg vroeg weg wegens de verzengende hitte (in leren pak) overdag. Nog geen 5 minuten nadat we van de camping afreden (Ria zoals altijd voorop) kwam ik in een bocht naar rechts een afsnijdende corsicaan tegen. Ik moest van m`n lijn af en kwam in troep terecht, achterwiel schoof weg en voor ik het wist kwam ik tegen de wand tot stilstand. Snelheid was niet hoger dan 50, motoren waren nog koud en je had amper zicht. Het resultaat levert weer een paar uur sleutelen op maar ziet er erger uit dan het eigenlijk is. Kuipframe vernieuwen, MiGSel beugel richten, nieuwe snavel en dashboard en rollen. Tank is ook stuk maar die heb ik op voorraad (in blauw wit). Onnodig te vertellen dat de Corsicaan niets in de gaten had, hij zag me, week wat uit en went on minding his own business.
Wat ging er nog meer niet goed tijdens de reis:
- in frankrijk brak m`n koppelingskabel, werd bij brommerzaakje gerepareerd
- telelever kreeg speling bij de voorvork, moest speciaal sleutel 21 en inbus 7 kopen om dat op te lossen, hiep hoi voor Mr. Bricolage in Ajaccio en raad van Thomas/Steffienette.

Helaas een einde in mineur, we hadden nog een aantal grindpaden in het verschiet.... Volgend jaar terug.
Voor het hele fotoverslag