Beste motormuizen,
Zoals velen zullen hebben ervaren, is het vaak kiezen tussen uit de wind zitten met turbulentie om je helm of in de wind zitten zonder of met bijna geen turbulentie. Ik heb zelf een toerscherm op mij R1150R maar begin de herrie om mij hoofd een beetje zat te worden. Wunderlich heeft een klein opzetspoilertje (€80,00) in haar assortiment dat je zonder gaten te boren op je scherm kunt plaatsen. Heeft iemand daar ervaring mee of misschien een andere suggestie behalve een stuk van mijn dure scherm te zagen want dat kan altijd nog?
vr. gr.,
Gerardus
Opzetspoilertje
Moderator: GVN
-
Relax
Re: Opzetspoilertje
Ga 'ns op bezoek bij een brommeraar met een GS. In 80% van de gevallen is zo'n opzetspoiler (weliswaar van Touratech of Hamster) gemonteerd. Op jouw fiets zetten en testen...
I respect your opinion. But I don't give shit.
Hoy
Op mijn r1100r had ik goede ervaring met een opzetscherm van Gericke.
verstelbaar in de hoogte en bevestigd aan de zijkanten, dus geen hinderlijk zicht.
GR..M..
Op mijn r1100r had ik goede ervaring met een opzetscherm van Gericke.
verstelbaar in de hoogte en bevestigd aan de zijkanten, dus geen hinderlijk zicht.
GR..M..
Ik had geen meerwaarde met dat ding. Integendeel .. meer turbulentie. Ik ga door het leven zonder en heb het weggeflikkerd.
Zo zie je maar dat het niet voor iedereen is geschikt.
Zo zie je maar dat het niet voor iedereen is geschikt.
HALLO IK HEB ER EENTJE OP GS 1200 adv en ben er heel te vreden over
ik ben 1m90 en kan gerust 140-150 rijden met open vizier
mvg
ik ben 1m90 en kan gerust 140-150 rijden met open vizier
mvg
G ASS N
1,85 en er eentje van Hamster( te vinden op forum Nl),prima spul....werk bij mij echt!
groet,
Ronnyb
groet,
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa