Nu alles is af, zowel gps bestand als roadbook, maar onze Kurt ligt pas in het gips sinds vorige week en ik zou nog eens heel graag onze route op roadbook laten nachecken.
Nu ik zelf kan niet op roadbook rijden

, dus ben ik op zoek naar een brave ziel die gewend is op roadbook te rijden om onze route nog eens te checken.
 , dus ben ik op zoek naar een brave ziel die gewend is op roadbook te rijden om onze route nog eens te checken.Ik kan je zeggen het is echt een pareltje van een rit, heb ze al een paar keer op gps gereden.
Dus is er iemand van jullie die er de tijd en de zin voor heeft om ze nog een laatste maal te checken? je zou me er een grote dienst mee bewijzen want ik zou toch graag hebben dat het roadbook ook zo goed als perfect is.
Het spreekt voor zich dat diegene die ze wil rijden(liefst zo snel mogelijk om eventuele aanpassingen in het roadbook aan te brengen)de primeur heeft van onze route en dat ook zo houdt tot 30 mei. de route vertekt in Troispont , het merendeel vertoef je op luxemburgs en duits grondgebied om dan terug in Troispont te eindigen na een 216 km.
Dus beste bmw leden, ik hoop op jullie steun!
Sabke & manke Kurt