3 Landenrit op 30 mei: hulp gevraagd

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
sabke69

3 Landenrit op 30 mei: hulp gevraagd

Bericht door sabke69 »

Hallo, zoals jullie weten is er op 30 mei een schitterende rit gepland over de 3 landgrenzen.
Nu alles is af, zowel gps bestand als roadbook, maar onze Kurt ligt pas in het gips sinds vorige week en ik zou nog eens heel graag onze route op roadbook laten nachecken.
Nu ik zelf kan niet op roadbook rijden :oops: :oops: , dus ben ik op zoek naar een brave ziel die gewend is op roadbook te rijden om onze route nog eens te checken.
Ik kan je zeggen het is echt een pareltje van een rit, heb ze al een paar keer op gps gereden.
Dus is er iemand van jullie die er de tijd en de zin voor heeft om ze nog een laatste maal te checken? je zou me er een grote dienst mee bewijzen want ik zou toch graag hebben dat het roadbook ook zo goed als perfect is.
Het spreekt voor zich dat diegene die ze wil rijden(liefst zo snel mogelijk om eventuele aanpassingen in het roadbook aan te brengen)de primeur heeft van onze route en dat ook zo houdt tot 30 mei. de route vertekt in Troispont , het merendeel vertoef je op luxemburgs en duits grondgebied om dan terug in Troispont te eindigen na een 216 km.
Dus beste bmw leden, ik hoop op jullie steun!

Sabke & manke Kurt
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
WimLT
Contacteer:

Re: 3 Landenrit op 30 mei: hulp gevraagd

Bericht door WimLT »

Tijd wel en willen zeker, maar roadbook en WimLT zijn ook geen goed koppel Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
sabke69

Bericht door sabke69 »

WimLT schreef:Tijd wel en willen zeker, maar roadbook en WimLT zijn ook geen goed koppel :oops:
Snap je perfect Wim, ik zelf kan het ook niet.
Teveel afleiding voor mij :oops:
Maar ik ga je wel ergens van de week de route sturen om ze voor onze tom tommers om te zetten.
Daar ben je wel hééééééééééééél goed in hé?? :razz: :grin: :lol:

Sabke & Kurt
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,

Ik zou het wel willen doen maar de timing is niet zo goed.... Dit weekend lang weekend weg en volgend weekend Sauerland.
De rest werken werken werken....

Kan die zijn voeten nu niet op een andere keer omslaan... zeer slechte timing Kurt.

Maar er zal toch wel een goede ziel zijn om dit even te doen... Iedereen is toch niet in verlof deze maand

GRTS Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

sabke69 schreef:Maar ik ga je wel ergens van de week de route sturen om ze voor onze tom tommers om te zetten.
Daar ben je wel hééééééééééééél goed in hé?? :razz: :grin: :lol:
:oops: Laat maar komen :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Frank K

Bericht door Frank K »

Ik ben dus kandidaat voor nu donderdag of vrijdag. Dus Wim, als je zin hebt om in één keer de tomtom te checken...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik hou het in gedachten, maar de TomTom kàn ik niet checken, om de eenvoudige reden dat ik alleen een 660 houder op mijn fiets heb :wink:

sabke69

Bericht door sabke69 »

Ik zal ervoor zorgen dat je woensdag alles in je mail kan ontvangen.
Zowel file gps als roadbook, alleen is het probleem of je die roadbook gaat kunnen openen?
Heb je het programma touratech op je pc?
Dan is het geen probleem, anders zoek ik wel een oplossing, ben ook zo geen crack in al die dingen.

Alvast heel fel bedankt dat je dit wil doen Frank

Sabke & Kurt
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
Frank K

Bericht door Frank K »

Dat programma ken ik niet. Kopiëren en in Word of Excel zetten zou ik zeggen....
sabke69

Bericht door sabke69 »

Frank K schreef:Dat programma ken ik niet. Kopiëren en in Word of Excel zetten zou ik zeggen....
Is bij deze reeds gebeurd, alles steekt mooi in je meelboxke :razz:
Bedankt alvast, is al één zorg minder om alles toch zo goed mogelijk in goede banen te leiden voor al onze bmw vrienden, en ze een zeer mooie rit te bezorgen.

sabke & kurt
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
CarlB

Bericht door CarlB »

Frank, hou me op de hoogte wanneer je die rit gaat rijden. naargelang het werk(vies woord hé) kan ik mss meerijden

grt
CarlB
Garmin ZUMO 660 - Xenon
Frank K

Bericht door Frank K »

CarlB schreef:Frank, hou me op de hoogte wanneer je die rit gaat rijden. naargelang het werk(vies woord hé) kan ik mss meerijden

grt
CarlB
Morgen, donderdag ten laatste om 08u00 ben ik de pist in
emano

Bericht door emano »

Zie dat Frank al vertrokken is. Ben te laat.
Zijn er die gaan deelnemen op 30 mei afkomstig uit West-Vlaanderen? We kunnen misschien samen doorrijden, eventueel al op 29 mei?

Mvg,

Geert.
Frank K

Bericht door Frank K »

Zo, rit gereden om roadboek te controleren.
Maar één foutje en dat heb ik al naar de organisator gemeld via mail. Voor de rest een zeer goed roadboek, kom je zelden tegen. :grin: :grin:
Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om gps een te testen.
Daar heb ik dan vanmorgen meer dan een uur met verloren eer dat stuk technologie mij de juist weg wilde opsturen.
Mijn route was bijna dezelfde als het roadboek, dus zal ik bij het herberekenen en terug gelijk van de route toch enkele details over het hoofd hebben gezien.
Vooral in dorpjes wilde de gps mij langs een andere wijze door het dorp sturen.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat deze rit een echte aanrader is en zeker de moeite om naar Trois-ponts te rijden op 30 mei.
Ik ga er in elk geval proberen bij te zijn.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bij deze de rit dan ook omgezet voor de Tommers :wink:

NoPa

Bericht door NoPa »

@ Frank K : gebeurt regelmatig hé, roadbook en GPS zijn nooit hetzelfde ....'t is rijden met het een of het ander .
Shulty

Bericht door Shulty »

NoPa schreef:@ Frank K : gebeurt regelmatig hé, roadbook en GPS zijn nooit hetzelfde ....'t is rijden met het een of het ander .

Kan je perfect op mekaar afstemmen.....geen probleem.

Het probleem is, dat de meeste niet weten hoe, of het niet goed uitvoeren... :roll:

Grts,
Peter :wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
sabke69

Bericht door sabke69 »

emano schreef:Zie dat Frank al vertrokken is. Ben te laat.
Zijn er die gaan deelnemen op 30 mei afkomstig uit West-Vlaanderen? We kunnen misschien samen doorrijden, eventueel al op 29 mei?

Mvg,

Geert.
Beste Geert,
Als je even gaat kijken op de nieuwe omschrijving ga je alles vinden wat je zoekt.
Kijk even op 30 mei 3 landenrit zeker de moeite waaerd; daar vind je alle nodige info, wij zijn er ook op 29 mei al.

Sabke & Kurt
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
Plaats reactie