Wanneer je alle flitspalen download en in Uw GPS hebt staan, en daarboven een route hebt aangelegd, hoe verneem je dan dat er flitspalen op U af komen
Ik bedoel, het moet de bedoeling zijn dat de garmin U dat zegt
Doet hij dat automatisch of moet je daarvoor iets instellen, of hoe zit dat
Iemand ervaring daarmee
de flitspalen zijn waypoints. als je route voorbij een flitspaal passeert zet je een point op de waypoint. hierdoor wordt het waypoint (flitspaal) opgenomen in de route en krijg je ongeveer 600 m vooraf melding (met de naam dat je het waypoint gegeven hebt), ook mondeling bij streetpilot, etc...
Arthur
Ik dacht dat het niet mogelijk was om een waypoint"" te laten aankondigen"" dus leg dat eens wat meer uit als het kan,ik denk dat daar meerdere voor geinteresseerd zijn.Alvast bedankt.
twist schreef:de flitspalen zijn waypoints. als je route voorbij een flitspaal passeert zet je een point op de waypoint. hierdoor wordt het waypoint (flitspaal) opgenomen in de route en krijg je ongeveer 600 m vooraf melding (met de naam dat je het waypoint gegeven hebt), ook mondeling bij streetpilot, etc...
Dat heb ik hiernet efkens uitgetest, zonder resultaat. Mijne SP3 heeft nog nooit een waypoint aangekondigd, misschien doe ik iets fout.
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------