Hulp bij inbouw Starcom op R1200RT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
safarke50

Hulp bij inbouw Starcom op R1200RT

Bericht door safarke50 »

Ik heb deze week een intercom Starcom gekocht,maar aangezien ik niet de meest handige harry ben wat betreft monteren van deze intercom op mijn R1200RT zoek ik langs dit forum iemand die mij zou kunnen helpen (uiteraard tegen vergoeding) of een winkel/firma die dit zou kunnen installeren.Ik woon in Aarschot.E-mail:nielskeil@skynet.be of tel:016/531939
Alvast bedankt op voorhand. :D
hla
Contacteer:

Bericht door hla »

Waarom ga je niet gewoon bij je dealer?
D'as toch het veiligste. Kun je zelfs op garantie rekenen indien er ergens een probleem zou optreden.
Ik heb mij Baert ook bij mijn dealer laten monteren. Kost U enkele uren werk, meer niet.
Rij met plezier, en geniet.

R1200RT

BMW motoclub-Vlaanderen lid
Robert GTL

Bericht door Robert GTL »

Safarke50,

Is je intercom reeds geplaatst ? Ben je er tevreden over ? Geen geruis of storingen ? Al die vragen omdat ikzelf geinteresseerd ben in de aankoop ervan.

Laat iets weten ! :!:

greetz. Robert
To beem or not to beem, that's the question !
Scarto

Bericht door Scarto »

Robert LT schreef:Safarke50,

Is je intercom reeds geplaatst ? Ben je er tevreden over ? Geen geruis of storingen ? Al die vragen omdat ikzelf geinteresseerd ben in de aankoop ervan.

Laat iets weten ! :!:

greetz. Robert
Liefst hier op het forum aub :!: :!: Dan kunnen we allemaal uw bevindingen lezen.
Als ik nog even vragen mag: Heb je naast de set ook bijkomende toebehoren aangeschaft en heb je speciale voorwaarden bekomen :?: Misschien dat we hier voor andere geïnteresseerden een minigroepsaankoop kunnen op poten zetten. Ikzelf ga me op korte termijn ofwel de Starcom 1 kit B, ofwel de Autocom Pro aanschaffen. De Autocom geniet mijn voorkeur, als we dan naar de centjes kijken blijkt de Starcom voordeliger.

Groeten.
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie