ontdooide invriesrit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Frank K

ontdooide invriesrit

Bericht door Frank K »

Vanmiddag de ontdooide invriesrit gereden.... volgens mij was het in het begin van de rit nog volop aan het dooien gezien de hoge vochtigheidsgraad.. (regen).
Door dit weer' waren er spijtig genoeg nauwelijks deelnemers wat niets afdeed aan de mooie rit.
Doordat we (Rusor en ik) wat vroeger dan gepland aan de start waren en zijn blijven doorrijden, waren we na een uurtje of twee reeds terug aan de start.... dan maar geprofiteerd om bij een glas wat bij te praten.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
VoskenGSA

Re: ontdooide invriesrit

Bericht door VoskenGSA »

Wij ook de rit gereden, en inderdaad als was goed ontdooid want in het begin ferme regen gehad. Maar na een halfuurtje kwam de zon erdoor en al vlug waren de baantjes droog. Het was een zeer mooie rit, we hebben ervan genoten :-P

Wel nie echt veel fotokes getrokken... want maar 1 keer gestopt onderweg.

Afbeelding
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Frank K schreef:Doordat we (Rusor en ik) wat vroeger dan gepland aan de start waren en zijn blijven doorrijden, waren we na een uurtje of twee reeds terug aan de start.... dan maar geprofiteerd om bij een glas wat bij te praten.
Tja wat vroeger aan de start :idea: Dan komt ge al eens een half uur te vroeg en wie staat er al een uur te scheelogen.... ja juist...

Maar een leuke rit gehad en omdat in begin goed aan regenen was en na een tijdje toch droog werd besloten we maar om door te rijden. Zodoende op tijd rond geraakd zodat we nog wat konden socialiceren met clubleden. Het was weer dik in orde de rit en best gezellig in de N8M= .... vooral dat laatste is wel het belangrijkste geweest vandaag :grin: :grin:

Bedankt Roger voor de rit en de rest voor de gezelligheid

Danny
Kris adv

Bericht door Kris adv »

Het was een Prachtige rit :thumleft:
We willen meer van dat.

Afbeelding
TimVV

Bericht door TimVV »

Vandaag voor de eerste keer meegereden en ik moet zeggen dat het me zeker en vast goed is meegevallen.

Komt er zeker nog is van maar dan uiteraard op andere rit :grin:

Greetz,

Tim

P.s.: volgende keer mag minder regen zeker en vast :roll:
1 jaar 650ST
1,5 jaar 1150RT
2 jaar F800ST
5 jaar F800ST
01/05/2013: F800GS
27/09/2014: R1200GS Triple Black
21/02/2016: R1200RT 2015
02/02/2019: R1200GS 2015