Vanmiddag de ontdooide invriesrit gereden.... volgens mij was het in het begin van de rit nog volop aan het dooien gezien de hoge vochtigheidsgraad.. (regen).
Door dit weer' waren er spijtig genoeg nauwelijks deelnemers wat niets afdeed aan de mooie rit.
Doordat we (Rusor en ik) wat vroeger dan gepland aan de start waren en zijn blijven doorrijden, waren we na een uurtje of twee reeds terug aan de start.... dan maar geprofiteerd om bij een glas wat bij te praten.

ontdooide invriesrit
Moderator: GVN
					Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
	Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
- 
				VoskenGSA
Re: ontdooide invriesrit
Wij ook de rit gereden, en inderdaad als was goed ontdooid want in het begin ferme regen gehad.  Maar na een halfuurtje kwam de zon erdoor en al vlug waren de baantjes droog.  Het was een zeer mooie rit, we hebben ervan genoten   

Wel nie echt veel fotokes getrokken... want maar 1 keer gestopt onderweg.

Wel nie echt veel fotokes getrokken... want maar 1 keer gestopt onderweg.

Lid BMW-MC-VL                     

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
Tja wat vroeger aan de startFrank K schreef:Doordat we (Rusor en ik) wat vroeger dan gepland aan de start waren en zijn blijven doorrijden, waren we na een uurtje of twee reeds terug aan de start.... dan maar geprofiteerd om bij een glas wat bij te praten.
 Dan komt ge al eens een half uur te vroeg en wie staat er al een uur te scheelogen.... ja juist...
  Dan komt ge al eens een half uur te vroeg en wie staat er al een uur te scheelogen.... ja juist...Maar een leuke rit gehad en omdat in begin goed aan regenen was en na een tijdje toch droog werd besloten we maar om door te rijden. Zodoende op tijd rond geraakd zodat we nog wat konden socialiceren met clubleden. Het was weer dik in orde de rit en best gezellig in de N8M= .... vooral dat laatste is wel het belangrijkste geweest vandaag

Bedankt Roger voor de rit en de rest voor de gezelligheid
Danny
Vandaag  voor de eerste keer meegereden en ik moet zeggen dat het me zeker en vast goed is meegevallen.
Komt er zeker nog is van maar dan uiteraard op andere rit 

Greetz,
Tim
P.s.: volgende keer mag minder regen zeker en vast

Komt er zeker nog is van maar dan uiteraard op andere rit

Greetz,
Tim
P.s.: volgende keer mag minder regen zeker en vast

1 jaar 650ST
1,5 jaar 1150RT
2 jaar F800ST
5 jaar F800ST