Ik hou er steeds meer rekening mee dat ik mijn R maar zal bijhouden. Wegens waarschijnlijk toch ni genoeg centen om een recente RS of S te kopen (aankoop en verbouwing huis) zal ik het dus met mijn ouwe, getrouwe R moeten blijven doen.
Wat ik wel wil doen, verzover de financiën het toelaten, is mijn R'ke personaliseren.
Ik heb al wat ideëen, en heb op 't net, dankzij dit forum
Onderdelen van Wunderlich zijn blijkbaar goed ingeburgerd bij de meeste Beemer riders, ik heb echter nog niks gelezen over de "tuningparts" voor 't vermogen op te krikken.
Heeft er iemand ervaring met de spaghetticollector van Wunderlich, of met de bijhorende chip, die samen een goeie 14 paardjes winst zouden geven, misschien nog meer indien ik de katt. verwijder en een andere einddemper monteer? (R1100R van '94)
Niet dat ik niet tevreden ben met mijn 80pk, maar mijn uitlaat ziet er zodanig verroest en smerig uit, dat na een volledige herschildering de huidige uitlaat al mijn toekomstig verbouwwerk teniet zou doen, en waarom geen sportcollector dan
Kan ik de wielen van een 1150 monteren, vindt deze véél mooier
Waar kan ik met mijn oliekoelers naartoe, vindt deze naast de nafttank niet echt mooi staan
Welke stukken ('t kontje bv.) kan ik aanpassen van een S naar mijn R
Iedereen die hierover info heeft mag gerust reageren, of suggesties geven, ik heb hier geen ervaring mee, maar durf wel al eens iets te ondernemen
Dus gasten, reacties welkom