Maar als je naar't buitenland gaat, moet je dan de B van België achterop geplakt hebben ??
Groetjes,
Isabelle

Moderator: GVN

IRON GONZO schreef:nee
maar VL er op oogt wel mooi

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
  Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle. 

mecapuet schreef:Nu ben ik op mijn teen getrapt....
Gr, meca.
Da's kort door de bocht... de Belgische wetgeving schrijft voor dat personen die in het buitenland verblijven en hun wagen daar inschrijven verplicht een landkenteken moeten bevestigen op hun voertuig.IRON GONZO schreef:nee
 ...R1200RT...
 ...R1200RT...  
  .....
.....
Enfin, ik haal net een wettekst aan die uit een bestaande wet komt en dan zeg jij dat gonzo het bij het rechte eind heeft want je hebt het van horen zeggen...bougimain schreef:In feite wat gonzo schrijft is juist, vroeger was dit verplicht, maar sind een lange tijd niet meer;
heb dit ook ergens gelezen maar vind het niet meer terug en op mijn werk is een douanedienst en daar zeggen ze mij ook dat het niet meer verplicht is.
Ikzelf ben er niet meer zeker van, ti's van horen zeggen en ergens gelezen.

...R1200RT...
 ...R1200RT...  
  .....
.....dus als moderator moet men volgens sommige gewoon zwijgen hier. goe bezig, dat het altijd dezelfde zijn die .....(no comment)Vanguard schreef:Dacht ook al dat het verplicht was.
Ik heb wel de gewoonte als ik ni 100% zeker ben van niet te antwoorden, zou de Gonzo ook eens moeten leren en zeker als moderator!
 en deden ze wat moeilijk. toen we er de aandacht op vestigden dat we uit belgie kwamen en wezen op het B-teken werden wij vriendelijk behandeld en konden we in een "mummie"
 en deden ze wat moeilijk. toen we er de aandacht op vestigden dat we uit belgie kwamen en wezen op het B-teken werden wij vriendelijk behandeld en konden we in een "mummie"   van tijd verder gaan.
 van tijd verder gaan.Neen... xantingo.IRON GONZO schreef:... bougi heeft het dus bij het rechte eind
 lopen.
 lopen.

Dat is wel knap, dat ze tijdens een bijscholing ADR en verkeer in de transport gaan zeggen dat zo'n sticker op een motorfiets niet verplicht zou zijn... kan die lesgever dat ook staven met een wettekst?IRON GONZO schreef:ik heb onlangs nog bijscholing had over verkeer en ADR enz...(ja als logistieker in de transport krijgen wij bijscholing)
toen is gezegd dat dit niet moest.
van daar mijn nee. OP EEN MOTORFIETS
Bougi zal het wel bij het rechte eind hebben als hij u gelijk geeft, dat geloof ik ook wel...IRON GONZO schreef:bougi heeft het dus bij het rechte eind
Ben ik onbeleefd geweest misschien?bougimain schreef:En dan hebben ze nog zo van die antwoorden waar ze het topje van u neus zouden afbijten moesten ze kunneN.
Wel meneer de moderator, als uw werk als moderator voor 100% goed doen betekent dat iedereen u enkel mag gelijk geven, dan denk ik dat je een ietwat te hoge dunk van jezelf hebt.IRON GONZO schreef:ewel bougi ik moet u 100% gelijk geven
ik ga nog wat strenger de regels volgen en mijn werk eens tot in de puntjes doen als moderator.
dan kunnen ze nog meer janken en mailkes sturen naar het bestuur en de beheerders om mij zwart te maken.
gelukkig krijg ik meer fan mail prive met vragen allerhande (omdat ze niet meer durven posten), omdat die zelfde meute hier maar blijft onozel doen en mensen prive en openlijk uitschelden of zwart maken.
bij deze is het er eens uit en nu terug on topic

...R1200RT...
 ...R1200RT...  
  .....
.....

...R1200RT...
 ...R1200RT...  
  .....
.....nee ik heb niet altijd gelijk en ik heb geen hoge dunk van mij zelf.Wel meneer de moderator, als uw werk als moderator voor 100% goed doen betekent dat iedereen u enkel mag gelijk geven, dan denk ik dat je een ietwat te hoge dunk van jezelf hebt.
Maar doe gerust verder, bij deze is het er nu ook eens uit
ik kan zo nog meer foto's posten zonder in belachelijke te gaan.xantingo schreef:Nu trek je het in het belachelijke...
Wanneer de wet stelt dat de sticker verplicht is is de sticker verplicht.
Waar je hem kleeft is jouw probleem...