kaart ontgrendelen
Moderator: GVN
kaart ontgrendelen
Ik heb een Navigator II. Ik heb al meerdere updates in het verleden uitgevoerd, maar nu lukt het me niet.
Ik bestelde enkele maanden geleden de City Navigator Europe 2008. Na lang wachten, ontving ik hem. Zelfs tweemaal!
Mijn probleem is het ontgrendelen van de kaart. Ik volg de wizard, voer mijn oorspronkelijke unlockcode in, probeer het met de unlockcode van v7 ... niks lukt. De kaarten blijven hardnekkig gesloten.
Dan maar proberen een mailtje te sturen naar Garmin. Vraagt men mijn gebruikersnaam en paswoord ... blijkt ook niet te lukken!
Om de ... van te krijgen.
Kan iemand me op weg helpen aub? Moet ik een nieuwe unlockcode aanvragen? Als ik me niet meer kan aanmelden, moet ik dan een volledig nieuwe account aanmaken?
Alvast bedankt voor uw reacties!
Ik bestelde enkele maanden geleden de City Navigator Europe 2008. Na lang wachten, ontving ik hem. Zelfs tweemaal!
Mijn probleem is het ontgrendelen van de kaart. Ik volg de wizard, voer mijn oorspronkelijke unlockcode in, probeer het met de unlockcode van v7 ... niks lukt. De kaarten blijven hardnekkig gesloten.
Dan maar proberen een mailtje te sturen naar Garmin. Vraagt men mijn gebruikersnaam en paswoord ... blijkt ook niet te lukken!
Om de ... van te krijgen.
Kan iemand me op weg helpen aub? Moet ik een nieuwe unlockcode aanvragen? Als ik me niet meer kan aanmelden, moet ik dan een volledig nieuwe account aanmaken?
Alvast bedankt voor uw reacties!
-
sprint
Re: kaart ontgrendelen
het beste is je inloggen via "mygarmin"
https://my.garmin.com/mygarmin/marketing/unlock.htm
vandaaruit kan je dan de unlock uitvoeren
De daar verkregen nieuwe code( na betaling met visa on-line) moet je dan overzetten in je mapsource.
https://my.garmin.com/mygarmin/marketing/unlock.htm
vandaaruit kan je dan de unlock uitvoeren
De daar verkregen nieuwe code( na betaling met visa on-line) moet je dan overzetten in je mapsource.
Marnix.

ga naar de site van Garmin - klik door naar "My Garmin".
waar je je usernaam en paswoord moet invullen staat in het klein daaronder "forgot password-forgot username".
probeer dat is , dan krijg je de gegevens per mail. normaal moet je nu kunnen inloggen en een nieuwe unlockkode kopen voor je kaartversie 2008.
greetz
ferre
waar je je usernaam en paswoord moet invullen staat in het klein daaronder "forgot password-forgot username".
probeer dat is , dan krijg je de gegevens per mail. normaal moet je nu kunnen inloggen en een nieuwe unlockkode kopen voor je kaartversie 2008.
greetz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
nonde...
heb net ook de CN 2008 update ontvangen.
is het dan echt de bedoeling dat ik nog een code moet gaan kopen om de kaarten te ontgrendelen?
please advise.
Dd
heb net ook de CN 2008 update ontvangen.
is het dan echt de bedoeling dat ik nog een code moet gaan kopen om de kaarten te ontgrendelen?
please advise.
Dd

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.-
VoskenGSA
Tenzij je nog een gratis update tegoed hebt, moet je de unlock code aankopen. Is ergens rond de 85€, dacht ik.
Inloggen via Mygarmin en je kan alles direct online aanvragen (kredietkaart bij de hand houden)
Inloggen via Mygarmin en je kan alles direct online aanvragen (kredietkaart bij de hand houden)
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
mygarmin ligt plat voor onderhoud blijkbaar...
nondenondenonde...
nondenondenonde...

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.Re: kaart ontgrendelen
Vanwege gunstige dollarkoers kostte het mij een paar weken terug maar 56 euro.Avrider schreef:Tenzij je nog een gratis update tegoed hebt, moet je de unlock code aankopen. Is ergens rond de 85€, dacht ik.
groet ajmo
Je plaatst niet zomaar te weinig berichten......
Ik heb hetzelfde probleem, heb ook iet in de 50 euro betaald maar de unlockcodes worden blijkbaar maar vrijgegeven in juni ??
The road goes ever on...
Ik kreeg de unlockcode direct nadat ik het creditcardnummer had doorgemaild.
groet ajmo
groet ajmo
Je plaatst niet zomaar te weinig berichten......
normaal heb je die 5 sec. na je betalingErikGS schreef:Ik heb hetzelfde probleem, heb ook iet in de 50 euro betaald maar de unlockcodes worden blijkbaar maar vrijgegeven in juni ??
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660