aanrijroute pyreneeen

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
LDK

aanrijroute pyreneeen

Bericht door LDK »

Heeft er iemand misschien een mooie aanrijroute liggen op GPS richting Pyreneeen.
Ik ben van plan om begin juli deze richting uit te gaan.
De bedoeling is om eerst een dag te verblijven in de omgeving van Lourdes en daarna verder te gaan naar de Spaanse kant van de pyreneeen.
Als er iemand rondritten voor een paar dagen vanaf 1 punt heeft aan de Spaanse kant zijn deze ook altijd welkom
Alvast bedankt
Luc
r1200rt

Re: aanrijroute pyreneeen

Bericht door r1200rt »

ik heb je een mail gestuurd
Peter
motorgroeten
JohanGS

Re: aanrijroute pyreneeen

Bericht door JohanGS »

Ik ben bezig aan een reisplanning voor volgend jaar (september) naar de Pyreneeen te gaan, ik zou vertrekken van Biarritz en zo naar Perpignan rijden in dag etappes van ong 250km.
Om die reis uit te plannen heb ik een fantastische kaart gevonden in de Zanzibar (onder AS Adventure), deze is van Reise Know How Pyrenees & Andorra 1:250000 en laat je toe al die mooie bergwegelkes te vinden.
Bovendien bestrijkt ze de complete Pyreneeen en ben je met 1 kaart goed terwijl je van Michelin 2 kaarten nodig hebt, en ze is nog eens rip-&waterproof. Die van Michelin zijn ook goed om uit te stippelen maar dees is nog beter 8-) .

Maar als je in Lourdes verblijft, kan je al beginnen met den Aubisque en Tourmalet aan te vallen :mrgreen:
:wink:
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
Plaats reactie