Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Toffe motorrit van ong 310km in een voor velen onbekende streek.
Kleine baantjes slingerend tussen de velden worden afgewisseld met echte 'gas-open en door de bocht'-wegen.
Ook nu weer rijden we een ferm stuk in Frankrijk.
Picknicken is een goed idee want de eetgelegenheden zijn dun bezaaid langs 't parcours.
Rit op roadbook (te verkrijgen aan de start) of GPS (aan te vragen bij mufke_jantjegs@hotmail.com, met vermelding van juiste naam en lidnummer), GPS-route wordt pas doorgemaild vanaf dinsdag 29mei.
Schalkse je lidmaatschap is ondertussen wel al geregistreerd. De papiermolen werkt. Gewoon je naam en vermelding dat je betaald hebt doorsturen naar de organisator en hij zal je wel het nodige doorsturen. Ondertussen kennen we je nu al hoor. Maar voor alle zekerheid toch je echte naam vermelden met tss haakjes je nick van het Forum.
Zou Jurgen voor mij die 'avatar' eens kunnen utleggen. Al eens aan geprutst maar het lukt me niet.
Duimke is al beter, als ik er nu nog in slaag zaterdag de kapotte stukken te vervangen, na m'n schuivertje met Mr. Mac Adam in Sauerland, kom ik ook...
nicole schreef:Zou Jurgen voor mij die 'avatar' eens kunnen utleggen. Al eens aan geprutst maar het lukt me niet.
Duimke is al beter, als ik er nu nog in slaag zaterdag de kapotte stukken te vervangen, na m'n schuivertje met Mr. Mac Adam in Sauerland, kom ik ook...
je hebt Pm zo blijft het hier niet aan de laars kleven
moest het niet lukken geef maar Pm terug en ik help wel een handje
Alle GPS aanvragen zijn beantwoord,
vandaag gaan we zelf de rit van Martin rijden, dus zitten we niet aan onze computer.
dus moesten er leden zijn die de rit toch niet ontvangen hebben, of vandaag nog aanvragen, kunnen we daar pas deze avond op reageren,
wat ook zeker nog zal gebeuren.
Mijn vriend en ik zouden deze rit graag meerijden, maar we zijn nog geen lid, is dit een probleem?
groetjes
Als introductie van de club kan je steeds een rit mee rijden natuurlijk.
Spijtig genoeg heb ik morgen andere verplichtingen (oldtimerrit hier in Lede) anders mocht je mij direct volgen
Mijn vriend en ik zouden deze rit graag meerijden, maar we zijn nog geen lid, is dit een probleem?
groetjes
Spijtig genoeg heb ik morgen andere verplichtingen (oldtimerrit hier in Lede) anders mocht je mij direct volgen
Alvast bedankt voor het aanbod maar waar kunnen wij terecht om te weten waar en wanneer het vertrek plaatsvind?
want een clubjournaal hebben wij nog niet
Het is de bedoeling dat wij binnenkort in lede ons licht eens gaan opsteken om ons dan lid te maken
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan
groetjes
Alvast bedankt voor het aanbod maar waar kunnen wij terecht om te weten waar en wanneer het vertrek plaatsvind?
want een clubjournaal hebben wij nog niet
Het is de bedoeling dat wij binnenkort in lede ons licht eens gaan opsteken om ons dan lid te maken