Mijne TTR europa is er!
Ik ben er al serieus mee aan het experimenteren en de bediening ziet er vrij logisch uit.
Het up- en downloaden van routes moet ik nog wel uittesten,
maar eerst zou ik hem op den R1100R moeten gemonteerd krijgen ,daarom langs deze weg de vraag naar nuttige tips voor montage op alu stuur.
Groet,
Ronny
TTR ontvangen
Moderator: GVN
TTR ontvangen
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
Hallo,
Als het enigzins mogelijk is zou ik hem zo kort mogelijk bij het stuur proberen te bevestigen in verband met het loskomen vanuit de cradle (door oneffenheden in het wegdek leeft hij minder)en ook een bevestiginske met de motor (achteraan is een metalen as waar je hem door mideel van bvb een lus kunt vastleggen mocht hij loskomen dat hij niet op de straatstenen valt)
als ge er fotokes wilt van zien moet ge maar roepen
Als het enigzins mogelijk is zou ik hem zo kort mogelijk bij het stuur proberen te bevestigen in verband met het loskomen vanuit de cradle (door oneffenheden in het wegdek leeft hij minder)en ook een bevestiginske met de motor (achteraan is een metalen as waar je hem door mideel van bvb een lus kunt vastleggen mocht hij loskomen dat hij niet op de straatstenen valt)
nedje schreef:Hallo,
LARIE-APEKOOL-BULLSHIT-ZEVER...
De mijne zit er nu al een jaar op en is nog NOOIT losgekomen.
Gewoon een uurke op de motor gaan kijken met de mounts bij de hand en eens proberen hier en daar... Dan kijken wat je bevalt.
(Ik zou inderdaad graag fotokes zien van een losgekomene...)
I.v.m. beveiliging tegen loskomen TTr heb ik reeds een gratis bestelling lopen bij TT (https://www.tomtom.com/riderstrap/check.php?)
Mss een bijkomende domme vraag ( alhoewel men zegt dat ergeen domme vr bestaan); centraal kan ik TTR niet zetten ,dus keuze zal zijn ,L of R OP het stuur. Voor diegene met ervaring,welke kant heeft voorkeur?
Ben van plan om "stuuradapter" op alu stuur te bevestigen met draad getapte gaten M6 en bijgeleverde boutjes M6.
Hopelijk verzwakt deze bevest. mijn stuur niet!!
Groet,
Ronnyb
Mss een bijkomende domme vraag ( alhoewel men zegt dat ergeen domme vr bestaan); centraal kan ik TTR niet zetten ,dus keuze zal zijn ,L of R OP het stuur. Voor diegene met ervaring,welke kant heeft voorkeur?
Ben van plan om "stuuradapter" op alu stuur te bevestigen met draad getapte gaten M6 en bijgeleverde boutjes M6.
Hopelijk verzwakt deze bevest. mijn stuur niet!!
Groet,
Ronnyb
nedje schreef:Ik rij ook met nen K1200Lt en heb hem centraal op den radio gezet plek genoeg en bij mij is hij ook nog nie los gekomen maar wel vastgestrapt want niet wenen he jh als het gebeurt beter voorkomen dan genezen
Het KAN natuurlijk altijd dat ie loskomt... dat hoor je me niet zeggen... maar het niet van even over een vluchtheuveltje te huppelen.
Op de openbare weg gebeuren ook ongelukken... maar moet je daarom thuisblijven?
Er is rechtsachter een haakje voorzien om een koordje door te steken (cfr zoals bij een fototoestel). Koordje erdoor en gewoon rond de houder hangen... Valt ie er dan ooit toch eens af... dan klettert hij niet op de grond.
Montage TTR op mijn R1100R is niet gelukt met de prullen die erbij geleverd zijn en de manier waarop ik het van plan was,krijg ttr nooit mooi naar mij gericht!Dus zal ik zelf iets moeten uit dokteren,platte inox lat tussende 2 armen van windscherm....of zo iets,we zien wel.De winter duurt nog efkes!
Ronnyb
Ronnyb