Wie interesse heeft om op zijn tomtom ingelicht te worden van flitspalen en locaties waar vaak mobiel geflitst wordt... (points of interests)
Zend mij een PM-ke of een mail met uw mailadres en ge kunt ze rechtstreeks in uw tommeke plooien...
(Kopieren naar de map "Benelux op uw tomtom, en vervolgens aanvinken als weer te geven nuttige plaats)
Greetz,
JH.
Flitspalen en mobiele flitslocaties voor TomTom
Moderator: GVN
awel Nedje, het is de laatste update van flitspalen.
Ze zijn bedoelt voor de tomtommes onders ons die geen extra abonnementen genomen hebben op flitspalen, fileleed, enz.
Aangezien er vogelnestjes op je gps verschijnen moet het zijn dat je via een of ander abonnementsservice deze doorgestuurd krijgt.
Deze versie gaat over de benelux, en kweet nie of dat die ook zullen verschijnen op europe daar het veschillende kaarten betreft.
Maar met wat logisch verstand... poi's zijn poi's, dus zouden op elke kaart moeten verschijnen.
Ze zijn bedoelt voor de tomtommes onders ons die geen extra abonnementen genomen hebben op flitspalen, fileleed, enz.
Aangezien er vogelnestjes op je gps verschijnen moet het zijn dat je via een of ander abonnementsservice deze doorgestuurd krijgt.
Deze versie gaat over de benelux, en kweet nie of dat die ook zullen verschijnen op europe daar het veschillende kaarten betreft.
Maar met wat logisch verstand... poi's zijn poi's, dus zouden op elke kaart moeten verschijnen.
Re: Flitspalen en mobiele flitslocaties voor TomTom
Als ik het goed begrijp zijn dat niet de flitslocaties die je als update (ik heb een abo op flitslocaties) doorgestuurd krijgt van TomTom zelfJH. schreef:... en locaties waar vaak mobiel geflitst wordt... (points of interests)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

No, het gaat om een privé-initiatief met mailinglist...
Rij je ergens voorbij een flitsauto en staat die niet op je gps,dan mail je die locatie door naar 1 persoon...; Deze maakt maandelijks een niewe file op die dan wordt rondgestuurd naar allen in de mailinglist, en zo heeft iedereen weer up to date info in bezit.
Rij je ergens voorbij een flitsauto en staat die niet op je gps,dan mail je die locatie door naar 1 persoon...; Deze maakt maandelijks een niewe file op die dan wordt rondgestuurd naar allen in de mailinglist, en zo heeft iedereen weer up to date info in bezit.
JH je hebt PM 
Nu nog zien of ik onderweg dat icoontje zie verschijnen en dan sparen we weeral wat geld uit
Ik ook en ik heb de intussen aangekregen mobiele flitslocaties naar mijn Western Europ Map gekopiëerd en ze aangevinkt als aan te geven POInedje schreef:Ik bezit een tomtom met europa erop,gaat dat op den mijnen
Nu nog zien of ik onderweg dat icoontje zie verschijnen en dan sparen we weeral wat geld uit
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !