idd , je hebt gelijk , het gaat daar ook van kwaad naar ergerJH. schreef:als ik zie wat de problemen momenteel zijn met garmin... dan is men daar toch ook serieus aan het modderen
Routes garmin naar tomtom !! Het kan... "eureka"
Moderator: GVN
-
TonTon
't Ja, dat kan ik met AutoRoute van MS ook en vermits den Tom maar een minimum aan wp nodig heeft om op een route te blijven, is dat ook vrij snel klaarArnold schreef:ik maak de mooiste routes in een handomdraai
En zoals al eerder gezegd, heeft dat minimum aan wp's hét grote voordeel dat ik onderweg de route nog gemakkelijk kan aanpassen. Dat zie ik je met Garmin dus niet doen zonder laptop
Laatst gewijzigd door WimLT op 08 apr 2007, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

SHIT HAPPENSJH. schreef:Nu weet ik waarvan ik de schijterij gekregen heb
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
TonTon
ik dacht dat het kwam door uw oeverloos gelul bij de meeste topics , en daar krijgen wij ook het schijt van :JH. schreef: Nu weet ik waarvan ik de schijterij gekregen heb
Stoffel schreef:Allez daar gaan we weer! Teveel in de zon gekeken dit weekend ...
Miljaar, als je niets maar dan ook niets kan bijdragen tot een constructieve post, deze was heel goed gestart, onthou je dan van onnozel commentaar die toch alleen maar zal uitmonden in een kat en muis spel. Zo belet je de nieuwe Forummers om hun drempelvrees te overwinnen. Jullie wanen zich soms de Kings of STUPID POSTINGS.
@ hguns: laat zeker en vast niet van verder te posten, je inzet en voorstel is interessant om weten.
Stoffel
-
TonTon
als dit idd énkel op U sloeg dan mijn excuses aan JH...Schalkseruiter® schreef:En derbij die post van stoffel was op mij bedoelt hoor![]()
Geef JH de eer nu niet hé
![]()
dit sloeg duidelijk op mijn post :JH. schreef:De e i n d e l o z e discussie over ik ben rapper, ik heb de beste, ik heb de snelste, ik kan beter routes maken begint me mijn strot uit te hangen.
daarom voelde ik me zo gepikeerd , ik bedoelde met bovenstaande post absoluut niets tegen de Tom Tom , gewoon dat ik bij slecht weer me een paar uren bezig kan houden op de pc om routes uit te steken , bestaande routes aan te passen zodat ze bij mij vertrekken en aankomen enz....enz...Arnold schreef:maar het zelf maken van routes is nog altijd heerlijk in mapsource , ik maak de mooiste routes in een handomdraai , we gaan deze zomer naar de Vercors en ik heb al voor 5 dagen prachtige routes uitgestoken
-
TonTon
awel dat heb ik nooit mogen meemaken , de énige keer dat ik solo mag/kan rijden is als ik ga tanken , anders is mijn "wederhelft" 99% van de tijd altijd mee achterop , dus dat excuus heb ik nooit kunnen gebruikenSchalkseruiter® schreef:..waar is den tijd van verloren rijden en deze als uitvlucht te kunnen gebruiken bij ons vrouwke lief als we een beetje laat thuiskwamen
Schalkse®
als we de zondag weeral eens een groepje solo motorrijders tegenkomen dan wordt er altijd gegrapjast ( welk een woord
Arnold,Arnold schreef:idd , je hebt gelijk , het gaat daar ook van kwaad naar ergerJH. schreef:als ik zie wat de problemen momenteel zijn met garmin... dan is men daar toch ook serieus aan het modderen, maar het zelf maken van routes is nog altijd heerlijk in mapsource , ik maak de mooiste routes in een handomdraai , we gaan deze zomer naar de Vercors en ik heb al voor 5 dagen prachtige routes uitgestoken
ik ga ook met enkele beemers die richting uit,graag had ik van jou werk geprofiteerd ,zou je mij je routes eens willen doormailen aub zodat wij er eventueel ook gebruik van kunnen maken?
Bij voorbaat dank,
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
-
TonTon
zijt ge wel zeker dat ge die "heerlijke mooie prachtige" routes gemaakt met "MAPSOURCE" wilt hebben ?ronnyb schreef: Arnold,
ik ga ook met enkele beemers die richting uit,graag had ik van jou werk geprofiteerd ,zou je mij je routes eens willen doormailen aub zodat wij er eventueel ook gebruik van kunnen maken?
Bij voorbaat dank,
Ronnyb
nee nee grapje , ze komen eraan , zal ze mailen.
er staan ook heen en terug routes op , één om in één dag af te rijden via snelwegen en één om in 2 dagen te doen , ze vertrekken wel van bij mij maar dat is makkelijk aan te passen.
de routes voor ter plaatse vertrekken vanuit volgend hotel ( waar wij gaan verblijven ) maar zijn ook makkelijk aan te passen : http://www.hotellemarronnier.com/index.html
pas op : de routes wél laten herberekenen als je CN kaartversie ouder is dan de 9.0 versie ! ( routes zijn gemaakt in versie 9.0 ).
Bedankt Arnold voor het mailtje,Arnold schreef:zijt ge wel zeker dat ge die "heerlijke mooie prachtige" routes gemaakt met "MAPSOURCE" wilt hebben ?ronnyb schreef: Arnold,
Bij voorbaat dank,
Ronnyb![]()
er staan ook heen en terug routes op , één om in één dag af te rijden via snelwegen en één om in 2 dagen te doen , ze vertrekken wel van bij mij maar dat is makkelijk aan te passen.
de routes voor ter plaatse vertrekken vanuit volgend hotel ( waar wij gaan verblijven ) maar zijn ook makkelijk aan te passen : http://www.hotellemarronnier.com/index.html
pas op : de routes wél laten herberekenen als je CN kaartversie ouder is dan de 9.0 versie ! ( routes zijn gemaakt in versie 9.0 ).
en aan het geleuter over wat en wat niet doe ik ni mee,
de routes zal ik met alle plezier verkennen en zelf vertrekkende vanuit hetzelfde hotel!
De heenreis zal bij ons in 2d gebeuren met een tussenstop ERGENS?.
Wij gaan van 14 juli tem 21juli ,2op en 1af( het 6nachten arr.).
Groet,
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
-
TonTon
dat is goed , Jij zal al terug zijn als wij gaan vertrekken ( 6 Aug , zelfde arrangement ), wil je dan eens laten weten hoe je het gesteld hebt ginder in Le Marronnier en hoe de routes waren ? als er dan ergens fouten of zo waren dan kan ik die nog herstellen vooraleer wijzelf vertrekken.ronnyb schreef: de routes zal ik met alle plezier verkennen en zelf vertrekkende vanuit hetzelfde hotel!
De heenreis zal bij ons in 2d gebeuren met een tussenstop ERGENS?.
Wij gaan van 14 juli tem 21juli ,2op en 1af( het 6nachten arr.).
Groet,
Ronnyb
tevens mocht je een goeie overnachting gevonden hebben laat het mij weten met eventueel tel nr.....
[quote="Arnold"][
zijt ge wel zeker dat ge die "heerlijke mooie prachtige" routes gemaakt met "MAPSOURCE" wilt hebben ?
Hey Arnold, niet teveel routes doormailen anders gaat het nog serieus druk worden in de Vercors
. Het is er al zo mooi en nu gaat het nog mooier worden met al die BMW's
Grtjs VutteRT
zijt ge wel zeker dat ge die "heerlijke mooie prachtige" routes gemaakt met "MAPSOURCE" wilt hebben ?
Hey Arnold, niet teveel routes doormailen anders gaat het nog serieus druk worden in de Vercors
Grtjs VutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
-
TonTon
daarom dat ik ze ook maar ga door mailen op aanvraag ( én met bewijs dat ze niet op hetzelfde moment gereserveerd hebben als wij er zijnVutteRT schreef: Hey Arnold, niet teveel routes doormailen anders gaat het nog serieus druk worden in de Vercors![]()
. Het is er al zo mooi en nu gaat het nog mooier worden met al die BMW's
![]()
Grtjs VutteRT