Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
John schreef:Voor mij ook goed. Wat vind de rest van de bende hiervan? Voor de doorrijders onder ons is het tijdens deze sombere maanden anders wel een luxe. Laat het maar horen jongens!
Als je iets nieuws wil aankopen, dan kan dat meestal niet snel genoeg gaan, maar (zelfs als doorrijder) is het geen probleem om nog wat te wachten. Ik rijd al al die winters met een gewone H7 (overlaatst vervangen door een premium H7), dus op enkele weken meer zal het nu ook niet aankomen.
De vraag is natuurlijk of je nog veel extra vraag gaat krijgen. Maar ik sluit me bij de meerderheid aan, no problemo.
Om de prijs van die lampen naar beneden te krijgen is het aantal per aankoop het belangrijkste. Ik zou alle forumleden een mailtje kunnen sturen met info. Maar ik zou in de verste verte niet weten hoe dat op een snelle manier te kunnen fixen. Mss dat de web-beheerder weet hoe dit aan te pakken?
Yep,
Ik kan nog wel een paar weken wachten
Ik ben van plan om ineens een setje mistlampjes bij te plaatsen, maar wacht nog steeds op de levering.
Dan kan ik alles in ene keer monteren
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Hoi John,doe mij ook maar een H7 (voor een R1150RT)...hoe meer zielen,hoe meer vreugd en hoe minder 't kost hé
Ik leg me neer bij de meerderheid kwa levertijd...de uiteindelijke prijs hoor ik nog wel....of doe jij ons een kerstkadootje
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Hi all,
Deze maand in Motorrad (dacht ik) een vergelijkend artikel over verlichting op onze tweewielers met oa de xenon van de 1200LT. Boekse nog niet gekocht...
Als ik goed kan tellen hebben we nog ééne GS nodig om paar af te sluiten.
Denkelijk gaan er niet veel meer vragen om ook op het lijstje vermeld te worden, dus bij deze een oproep aan een GS rijder die graag Xenon wil.
Dan kunnen we overgaan tot de prijsaanvraag bij de importeur.