Heb nog GEEN bevestigingsmail gezien met exelbestandje !in je bevestigingsmail zit een exelbestand bijgevoegd waar je de types motoren eveneens kan aflezen....
Enkel een mail : Garmin MapSource Updates & Downloads
Moderator: GVN
't Ja, dat ik het nog niet weet eigenlijk, maar als jij naar Jürgen wil rijden moet je naar mij niet zien, zenneSchalkseruiter® schreef:Zou ik ook graag willen weten,dan weet ik of ik zaterdag reeds naar Jürgen rijd of niet. Dit is vooral bedoelt naar Wimcharrake schreef:Hi...
Wie gaat er nu overnachten in calais ??
Is daar nog plaats ? is er iets "geregeld" ??
Euh.. kan er nog een 2 persoons kamer bijgeboekt worden ?
Mvg, Charrake
Schalkse®
 .
 . . Er zijn in Calais trouwens zoveel hotelletjes dat een kamer lang van te voren reserveren wel niet nodig zal zijn (denk ik, hé )
 . Er zijn in Calais trouwens zoveel hotelletjes dat een kamer lang van te voren reserveren wel niet nodig zal zijn (denk ik, hé ) 

Op de laatste infofiche waren er nog 3 plaatsen vrij op boot 2Dennis schreef:Is er nog één plaatske vrij??

Ik wacht in volle "spanning"BiemeRT schreef:Op de laatste infofiche waren er nog 3 plaatsen vrij op boot 2Dennis schreef:Is er nog één plaatske vrij??
 af...
  af... ) en dan tenslotte mijn nachtdienst van zaterdag op zondag zien te veranderen...  Pfff...en dat allemaal om eens links van de baan te mogen rijden...  Als dat allemaal maar goed komt!
) en dan tenslotte mijn nachtdienst van zaterdag op zondag zien te veranderen...  Pfff...en dat allemaal om eens links van de baan te mogen rijden...  Als dat allemaal maar goed komt! 

uit te drijven, Biemert
 uit te drijven, Biemert 
Ibis Calais Car Ferry schreef:Private outdoor parking

Das toch al wat geruststellendercharrake schreef:Er is een parking , niet overdekt , maar wel afgesloten. Ik heb al een paar keer in een ibis geslapen en dat is idd met een hek dat enkel kan geopend worden met de code op de reserveringsbevestiging.

Spijtigcharrake schreef:nen brommer op uw kamer zal nie mogen vreezek.

Een héél terechte opmerking van BiemerRT! Hou er zéker rekening mee dat er in de buurt tussen Duinkerke (streek rond Grande-Synthe en Petit-Synthe) en verder richting naar Calais "bendes" actief zijn die oog hebben voor "schoon rijdend materiaal van anderen". Auto's, moto's en gewone brommerkes zijn zeer geliefd! Het zijn nu eenmaal havensteden waar er in bepaalde buurten nog redelijk wat armoede terug te vinden is... en armoede gaat vaak hand in hand met diefstallen! Bovendien betalen de Fransen en Engelsen astronomisch hoge bedragen voor hun tabak en sigaretten. Dit houdt in dat de nieuwsgierigheid wel eens overslaat op de inhoud van je tanktas! Laat deze nooit alleen op je moto achter of je bent hem kwijt!!!!BiemeRT schreef:Tof initiatief, maar 'k heb al direct een ambetant vraagske: "Wat met de stalling van de motors ?"
Nu ben ik op dat punt normaal genen bangerik, maar Calais ligt in Frankrijk én is een havenstadje. Voor mij twee redenen om toch een beetje ongerust te worden om de motor 's nachts onbeheert achter te laten

Ja, dan mag je voor mij een kamer regelen als je wil, alstemblieft dankuweldvchriske schreef:er zijn nog kamers vrij (nu toch nog), liefst deze week een seintje geven hoeveel kamers er eventueel zouden bijkomen.
Ik wil dit gerust regelen.
Jullie laten maar iets weten

)
 )