duurste gs in belgie ?? :-)) NO WAY !!
Moderator: GVN
iemand zin in MAT GRIJS ??

work in progress ...
vraagje : is het plastiek van n gele, rode of blauwe ook lichtgrijs aan de binnenkant of zijn die dan respectievelijk : lichtgeel, lichtrood of hemelsblauw ??
mijn kleur is beslist : pekzwart maar glanzend 

k begin toch n beetje meer respect te krijgen voor die hele tupperware-handel, tot in het kleinste hoekje hebben die plastiek spullen uitstulpingen of inkepingen, extra lipjes of groeven ... en dat allemaal met een bedoeling !! wie het niet gelooft moet maar eens 1 van zn bedieningsschakelaars uitelkaar schroeven tot op het bot en hij komt het vanzelf te weten !!

work in progress ...
vraagje : is het plastiek van n gele, rode of blauwe ook lichtgrijs aan de binnenkant of zijn die dan respectievelijk : lichtgeel, lichtrood of hemelsblauw ??
mijn kleur is beslist : pekzwart maar glanzend

k begin toch n beetje meer respect te krijgen voor die hele tupperware-handel, tot in het kleinste hoekje hebben die plastiek spullen uitstulpingen of inkepingen, extra lipjes of groeven ... en dat allemaal met een bedoeling !! wie het niet gelooft moet maar eens 1 van zn bedieningsschakelaars uitelkaar schroeven tot op het bot en hij komt het vanzelf te weten !!
haha, ne goeie...ondertussen is t prachtig weer en rijdt mn gs nog steeds niet !
even de voorbije maanden schetsen:
januari : wachten bij bmw op mn offerte
(remember 7800 € excl btw - lijst was niet eens volledig en er stonden zaken op die niet stuk zijn + er ontbraken enkele prijzen op deze ´offerte ´ ?? - heb ondertussen een herinnering gekregen om deze offerte te betalen kostprijs 25 € - waar de zon nie schijnt ja !! 
   )
 ) 
februari : 2 dagen alles afgenomen en mooi gesorteerd - wachten op onderdelen van bmw ... ondertussen ook in NL een paar occasie onderdelen gehaald & op ebay duitsland n nieuw zilverkleurig topframe waar tellers en lamp in moeten komen
maart : wachten op onderdelen bmw ; plastic laten spuiten in het zwart - nee niet mat, wel blinkend
april : onderdelen terug gemonteerd en lamp en tellerpartij ... jaja WACHTEN 

mei : motor binnengedaan bij bmw O. te D., prima service maar het chassis leek toch geplooid nieuw stuk besteld bij bm en ja hoor : 4 weken WACHTEN voor 2 stukken zwart staal met n nieuw chassisnummer op ...
 nieuw stuk besteld bij bm en ja hoor : 4 weken WACHTEN voor 2 stukken zwart staal met n nieuw chassisnummer op ...
zou nu eindelijk deze week klaar zijn ??
en wat doe ik ondertussen : met mn auto rijden en kwijlen als k die motos zie passeren ...
oh ja en wachten natuurlijk !!
heb wel t 1 en ander bijgeleerd over de gs maar had dat toch liever al rijdend gedaan...
oh ja ik vergeet bijna de 3 weken dat ik heb moeten wachten om terug toegang te krijgen tot dit forum, ben ondertussen actief onder n andere naam

even de voorbije maanden schetsen:
januari : wachten bij bmw op mn offerte
(remember 7800 € excl btw - lijst was niet eens volledig en er stonden zaken op die niet stuk zijn + er ontbraken enkele prijzen op deze ´offerte ´ ?? - heb ondertussen een herinnering gekregen om deze offerte te betalen kostprijs 25 € - waar de zon nie schijnt ja !!

)
 ) februari : 2 dagen alles afgenomen en mooi gesorteerd - wachten op onderdelen van bmw ... ondertussen ook in NL een paar occasie onderdelen gehaald & op ebay duitsland n nieuw zilverkleurig topframe waar tellers en lamp in moeten komen
maart : wachten op onderdelen bmw ; plastic laten spuiten in het zwart - nee niet mat, wel blinkend
april : onderdelen terug gemonteerd en lamp en tellerpartij ... jaja WACHTEN

mei : motor binnengedaan bij bmw O. te D., prima service maar het chassis leek toch geplooid
 nieuw stuk besteld bij bm en ja hoor : 4 weken WACHTEN voor 2 stukken zwart staal met n nieuw chassisnummer op ...
 nieuw stuk besteld bij bm en ja hoor : 4 weken WACHTEN voor 2 stukken zwart staal met n nieuw chassisnummer op ...zou nu eindelijk deze week klaar zijn ??
en wat doe ik ondertussen : met mn auto rijden en kwijlen als k die motos zie passeren ...
oh ja en wachten natuurlijk !!

heb wel t 1 en ander bijgeleerd over de gs maar had dat toch liever al rijdend gedaan...
oh ja ik vergeet bijna de 3 weken dat ik heb moeten wachten om terug toegang te krijgen tot dit forum, ben ondertussen actief onder n andere naam

BIJNA TEN EINDE !!!
vandaag alles terug gemonteerd en morgen zeker n fotootje posten van het resultaat ...
totaalprijs ± 2300 € zonder btw ; t is nogal eens wat anders dan die 7800 € van de offerte !!
in ieder geval veel bijgeleerd en in het minst niet dat ik zelfs twijfel of mn volgende moto nog n bm zal zijn ... k zal wat kilometers moeten rijden vooraleer ik t vertrouwen terug heb en hopen dat er niets meer voorvalt !
 k zal wat kilometers moeten rijden vooraleer ik t vertrouwen terug heb en hopen dat er niets meer voorvalt !

vandaag alles terug gemonteerd en morgen zeker n fotootje posten van het resultaat ...
totaalprijs ± 2300 € zonder btw ; t is nogal eens wat anders dan die 7800 € van de offerte !!
in ieder geval veel bijgeleerd en in het minst niet dat ik zelfs twijfel of mn volgende moto nog n bm zal zijn ...
 k zal wat kilometers moeten rijden vooraleer ik t vertrouwen terug heb en hopen dat er niets meer voorvalt !
 k zal wat kilometers moeten rijden vooraleer ik t vertrouwen terug heb en hopen dat er niets meer voorvalt !- 
				Dirk Pauwels
- 
				Dirk Pauwels

inderdaad de onderdelen zijn ok van prijs, maar wat service betreft ...
 over t algemeen toch erg mistevreden!
  over t algemeen toch erg mistevreden!en al dat wachten op onderdelen van over de hele wereld ...
als ik mijn klanten zo bedien ... amai, t zal nie lang meer duren
gelukkig was er de voorbije maanden dit forum om af en toe t beemergevoel te onderhouden !
bedankt aan iedereen voor de tips

- 
				J-P
- Contacteer:
Goed gedaan! Mooi opgeknapt! Service kan ook bij andere merken niet volgens plan gaan. Het mooiste is natuurlijk een motor waarbij je helemaal geen service nodig hebt omdat ie zo goed is (zo rij ik er 1 op m`n werk   ) maar dan zou ik eerder denken aan een andere dealer dan aan een ander merk. GS is namelijk wel een heel erg makkelijke motor om aan te sleutelen, zelfs ik kan het. Je kunt nu dus het klein en groot onderhoud net zo goed zelf doen, weg met die dealer
  ) maar dan zou ik eerder denken aan een andere dealer dan aan een ander merk. GS is namelijk wel een heel erg makkelijke motor om aan te sleutelen, zelfs ik kan het. Je kunt nu dus het klein en groot onderhoud net zo goed zelf doen, weg met die dealer  

) maar dan zou ik eerder denken aan een andere dealer dan aan een ander merk. GS is namelijk wel een heel erg makkelijke motor om aan te sleutelen, zelfs ik kan het. Je kunt nu dus het klein en groot onderhoud net zo goed zelf doen, weg met die dealer
J-P 
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
't Gaat niet om de prijzen, die zijn vergelijkbaar.Dirk Pauwels schreef:Waarom geen Bmw meer? denk je dat e onderdelen prijzen van andere merken beter zijn? Mijn ervaring is dat onderdelen van Bmw best betaalbaar zijn
Maar die absurde wachttijden...da's er zwaar over.
'k Heb het nog al vermeld, maar dat was voor mij de finale reden om geen BMW als dagelijks vervoermiddel te kiezen.
Het zelf sleutelen kan je niet inroepen als excuus de eerste 2 jaar omdat dan de garantie van een nieuwe gewoon vervalt...
Wel mooi opgelost zo, die kan er weer tegenaan

Nil volentibus arduum

- 
				J-P
- Contacteer:
Ik koop gewoon geen nieuwe  

J-P