Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Ik heb J-H al een mailtje gestuurd, want TOT gdb2 gaat alles goed en wel en kan ik het idd zelf. Gdb3 files krijg ik natuurlijk wél open met Mapsource, maar niet met ITNConv die dan een foutmelding geeft en het programma sluit. Ik heb nochtans van alles de laatste versies Benieuwd hoe hij dat doet
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Luc ook alvast bedankt voor alle moeite, maaaaar nu heb je mij, wereldwijd bekend als hardcore TomTom-rijder, toch wel een Garminfile gestuurt zeker. Brrrrr.
Wist ik veel dat jij een TomTom-rijder bent ik zie u meer naast de weg op de landkaart kijken, dus ging ik er van uit dat jij geen gps had.
luc boxer schreef:Wist ik veel dat jij een TomTom-rijder bent ik zie u meer naast de weg op de landkaart kijken, dus ging ik er van uit dat jij geen gps had.
Ah ja, op de landkaarten van TomTom, hé (lach nen arme mens zo niet uit, kan mij geen Garmin veroorloven )
Toch nog bedankt voor de (goede) file, alhoewel ik moet toegeven dat het handig is om zowel over de Garminfile te beschikken. Dan kun je zelf nog wat vergelijken en zien waar eventuele stopplaatsen zijn voorzien. Moet ik onthouden
IK WIL ALLES
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Luc heeft me twee maal het gps filetje doorgezonden. Bedankt daar voor maar....wegens problemen met die laptop (harde schijf nu kompleet naar de fillistijnen na er eens een goei lap op te geven ) heb ik een nieuw schijfje gestoken. Alles is schijnbaar in orde. Heb enkel geen gps route meer.
Dus jongens, stuur dat eens door naar mij deco2@telenet.be
Dan moet ik Luc niet meer lastig vallen. Bedankt al op voorhand
Hoi,
Gisteren de Luc nog gezien in den Haas (onthaalavond). Zijn babbel over de route was zeer aanstekelijk en ik heb dan maar beslist om mijn bochten techniek een beetje te komen bijschaven.....In de Weissensee wou dat niet altijd lukken Ik zal zelf maaral zeggen voor ze dat voor mij doen
Tot morgen in den bocht
GRTS Danny
PS is morgen iemand die volgende week zeker naar de Oase gaat????
En die een kleinigheidje voor den Iron Gonzo kan meenemen (het is zeer klein en kan in je binnenzak) Alvast bedankt want ik weet pas volgende vrijdag of ik vrij kan krijgen van mijne baas en zo niet heeft de Gonzo zijne eigendom dan alvast zeker terug
Danny,
Morgen ben ik van de partij samen met Pascal en Little John, wij zijn vaste deelnemers aan de bijeenkomst in de Oase Je kan het kleinigheidje gerust meegeven.
RUSOR schreef:Hoi,
Gisteren de Luc nog gezien in den Haas (onthaalavond). Zijn babbel over de route was zeer aanstekelijk en ik heb dan maar beslist om mijn bochten techniek een beetje te komen bijschaven.....In de Weissensee wou dat niet altijd lukken Ik zal zelf maaral zeggen voor ze dat voor mij doen
Tot morgen in den bocht
GRTS Danny
PS is morgen iemand die volgende week zeker naar de Oase gaat????
En die een kleinigheidje voor den Iron Gonzo kan meenemen (het is zeer klein en kan in je binnenzak) Alvast bedankt want ik weet pas volgende vrijdag of ik vrij kan krijgen van mijne baas en zo niet heeft de Gonzo zijne eigendom dan alvast zeker terug
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS