weet er iemand of het mogelijk is om alsnog de titel van een topic aan te passen ?
dat duurste aller tijden mag er van af !!
na rondzoeken en rondbellen heb ik verschillende tweedehands onderdelen kunnen vinden bij groenen in eindhoven ! ik mocht zowaar in twee grote bakken met onderdelen uitzoeken wat ik nodig had !! de stukken zijn wel degelijk gebruikt maar om het te zien moet je al met je neus erop zitten en dan nog heel goed kijken  

toch een paar dingen nieuw moeten kopen, maar totale rekening (inclusief eigen werkuren en verplaatsingen) komt voorlopig op : 425 € - berekening tov originele offerte moet k nog maken.
ben wel nog op zoek naar n paar spullen : 
volledig koplamp & tellerpartij + steunen van scherm, pinkers en koplamp
vandaag nog enkele uurtjes gewerkt en de zender en schakelaar van kontaktslot vervangen !! was erg leuk werk en fijn om te zien hoe die dingen in elkaar zijn gezet, hele stuur en kroonplaat (?) moest eraf genomen worden en speciale bmw schroeven uitgeboord ... 
maar toch weer veel plastiek tegengekomen   

kleppendeksel vervangen en hup, starten die handel
spanning bij het omdraaien van de sleutel...
achterlicht en een klein lampje tussen de blootliggende kabelboom licht op en met n bang hartje druk ik op de startknop ...
WAW  

hij draait !!!
de sound klinkt erg rustig en bekend en een goedriekende damp komt uit de uitlaat !!!
ik ben nog geen vader maar k vermoed dat mn gevoel dan ongeveer zoiets moet zijn ( x 10.000 dan  

)
nog even alles afwassen - hangt nog originele modder aan van de londerzeelse velden - hij ziet er toch al weer n heel stuk beter uit !
volgende stap is lamp en tellerpartij en alle toeters en bellen terug monteren + remmen nakijken en dan testritje maken om te zien of die hele handel toch niet ergens krom draait ...
enfin, het ziet er naar uit dat tegen eind maart ik terug aan het rijden ben !!
JP : 26 ste zal te vroeg zijn om mee te rijden maar bij n volgende gelegenheid zeker veel goesting om aan te sluiten ! succes ginder