Bandencentrale Oost-Vlaanderen

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

motorprinsesje

Bericht door motorprinsesje »

J-P schreef:Motorprinsesje: doe nou niet zo eigenwijs en luister naar ervaren rotten! Roegiers is al jaren een begrip: goedkope banden, vakkundig gemonteerd! Ik ga er zometeen ook weer heen voor een nieuw setje Anakees voor de R1150GS. De service van hun is onge-evenaard! Ik kwam eens na 3 kwartier na sluitingstijd met een kale band, ik had mij vergist in de openingstijden. De uitbater deed net het pand op slot toen ik afstapte. Hij zag het probleem en legde eigenhandig een nieuwe band op. Nog geen 20 minuten later reed ik met vers rubber naar huis. Klasse! Ik kom daar tussen de 6 a 8 keer per jaar om nieuwe banden dus hij had het graag voor mij over maar toch.
Ervaren rotten of niet...

ne band blijft ne band voor mij... en ik ben groot en oud en slim genoeg om zelf te bepalen waar ik iets koop 8)
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Danny schreef:
Motorprinsesje: doe nou niet zo eigenwijs

:lol: :lol: :lol:
Ik snap hem niet zulle :roll:

Stoffel ;)
Afbeelding
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Een beetje jammer hier dat goede raad dan in de wind wordt geslagen, maja. In ieder geval weet ik J-Ps raad ter harte te nemen.
Met de argumenten die J-P aangeeft is er niks om aan zijn mening te twijfelen.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Xavier schreef:Met de argumenten die J-P aangeeft is er niks om aan zijn mening te twijfelen.
Wie zou durven! Meestal wordt om raad gevraagd, goede raad wordt menigmaal gegeven. Als ze de goede raad in de wind slaan, eigen schuld dikke bult. Ervaren rotten, zoals er hier enkele zwemmen op het Forum, zijn een verrijking voor alle leken (ik soms ook :oops: ) die soms wat raad of mening willen krijgen.

Stoffel ;)
Afbeelding
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Groot gelijk, dat vind ik ook ja :wink:

Grtz, Philip!

P.S. Hebde'm Yowan :lol: :lol: :lol:
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Terug met verse sloefen van Roegiers! 210 euro all in voor een setje Anakees, vakkundig geplaatst en goeie sfeer! Er is er maar 1 die daar aan kan tippen en dat is den Quickly (die net iets verder zit voor mij, anders ging ik daar)
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
motorprinsesje

Pff flauwekul allemaal...

zitten hier paar mannen op forum die er niet tegen kunnen dat een vrouw hun raad niet volgt, niet meer niet minder...

wat banden betreft, waar je die ook koopt, komen van dezelfde fabrikant, en denk dat de methode van plaatsen ook overal zelfde is... dus waarover zitten jullie te zagen???

denk dat jullie aandelen hebben 8)

deze morgen nog platte band gehad, moest net mjin ouders naar luchthaven brengen, awel, was op 500 m van bandencentrale vercauteren in aalst en op 15 min was ik terug gedepaneerd, en voor geen geld :wink:
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

motorprinsesje schreef: denk dat jullie aandelen hebben 8)
Iedereen hier op het Forum heeft er gekregen, jij niet? :?: :?:

Stoffel ;)
Afbeelding
motorprinsesje

Stoffel schreef:

Stoffel ;)
Ik doe daar niet aan mee, aan vriendjespolitiek, ik geef elke zelfstandige een kans om hem te bewijzen 8)
w

Bericht door w »

Stoffel schreef:

Stoffel ;)
Zeg Stoffel, hebt gij er ook zomaar 100 gekregen, of zijde gij daar weer beter gezien???????
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Stefken schreef:
Stoffel schreef:

Stoffel ;)
Zeg Stoffel, hebt gij er ook zomaar 100 gekregen, of zijde gij daar weer beter gezien???????
Euhhm weeral betrapt, het is echt mijn week niet.

Stoffel ;)
Afbeelding
YOwan

Bericht door YOwan »

Koppel!! schreef:YOO
Groot gelijk, dat vind ik ook ja :wink:
P.S. Hebde'm Yowan :lol: :lol: :lol:
:wink: :D :D :D
( = + 1 ) !
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Maar da is waar man!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

motorprinsesje schreef:
wat banden betreft, waar je die ook koopt, komen van dezelfde fabrikant, en denk dat de methode van plaatsen ook overal zelfde is... dus waarover zitten jullie te zagen???
Mja, alleen plaatst en verkoopt de ene bandencentrale veel meer banden en krijgt dientengevolge ook veel meer korting bij de bandenimporteurs en kunnen zodoende hun klanten een lagere prijs berekenen. Maar je staat vrij om te doen wat je wil, als je echt niet weet wat te doen met je blijkbaar overdadig budget heb ik nog wel wat goede doelen voor je :twisted:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Relax

Bericht door Relax »

Ik ga in Bornem: scherpe prijs, ervaren en goeie service (ook de koffie trouwens).
Prinsesje, als jij je goed voelt bij die mannen in Zottegem en ze zijn ervaren genoeg, én goedkoper, blijf er dan gewoon gaan. Als dat niet zo is, komt je't wel te weten en ga je naar Rogiers. Simple as that.
En Van Cauter (ni Vercauteren :D ) is ook goed, én goedkoop.
de witten
Contacteer:

Bericht door de witten »

Ik krijg op mijn banden 45 % korting op de officiële tarief. En ik denk dat dat niet slecht is.. Hoe dat komt ? wel, doordat ik altijd bij de zelfde bandenboer ga met een paar auto's. DE man geeft mij een service en dan vind ik prijs/service van belang. (en dan bedoel ik zijn koffie niet hoor ik ga er voor zijn banden)
Diegene dat overal gaan choppen voor de goedkoopste, wel die zullen later toch nog eens gepakt worden als ze in de problemen zitten met hun banden. Voor mij is er al meerdere keren de poort opgedaan geweest om dat er weer eens de bobcat 2 banden lek gereden heeft, en dat noem ik service, dat mag een beetje geld kosten.
Was vroeger klant bij van couter , ben er 4 maal geweest in 2 weken om mijn auto uit te lijnen, en het kwam maar niet goed, één maar bij mijn houdige bandenboer en het was in orde, rekende mij wel iets meer aan omdat hij voor de uitlijning (ik weet niet meer wat maar toch een serieus) meerwerk had. wie is dan de goedkoopste?
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Soms gaat goed en goedkoop samen, zie m`n verhaal over Rogiers. 210,- euro voor een set Anakees geheel naar tevredenheid. :wink:
J-P

Highlander

banden

Bericht door Highlander »

Met procent korting moet je ook opletten, zo was ik ééns aan het zoeken naar een band welk type niet meer beschikbaar was.
De prijs van een nieuw type was mij reeds meegedeeld.
Toch vond ik een bandenboer die nog zo één band liggen had en omdat hij mij kende kreeg ik zelfs 60% korting.
Toch heb ik deze band 10 euro meer betaald dan de nieuwe type maar ik was al blij dat ik er nog één gevonden had.
(dit was wel voor een auto, reserve band was nieuw, vandaar dat ik een tweede nieuwe zocht)
motorprinsesje

Re: banden

Harry schreef:Met procent korting moet je ook opletten, zo was ik ééns aan het zoeken naar een band welk type niet meer beschikbaar was.
De prijs van een nieuw type was mij reeds meegedeeld.
Toch vond ik een bandenboer die nog zo één band liggen had en omdat hij mij kende kreeg ik zelfs 60% korting.
Toch heb ik deze band 10 euro meer betaald dan de nieuwe type maar ik was al blij dat ik er nog één gevonden had.
(dit was wel voor een auto, reserve band was nieuw, vandaar dat ik een tweede nieuwe zocht)
Groot gelijk...

das zoals bij de solden in kledijwinkels, soms geven ze korting maar blijkt dat er de korting eerst bijgerekend is 8)

trouwens, zitten hier precies veel gierigaards op forum als ik dat lees, als ze voor 10 euro op een band al zitten zagen en km's gaan rijden om toch maar 10 euro goedkoper te hebben 8)
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Kweeni ze, maar 10€ is 10€, en dat per band :shock:
Normaal gezien hebt ge toch 2 banden op ne moto, dus da's al 20€, en daarvoor kan ik mijne naftbak bijna vol doen,
dus gerust enkele km's bollen ook hé :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

motorprinsesje

Normaal gezien hebt ge toch 2 banden op ne moto, dus da's al 20€, en daarvoor kan ik mijne naftbak bijna vol doen,

Grtz, Philip!
das flauwekul

jullie kunnen ne motor kopen van 16.000 euro en dan kijken op 10 euro?

ik lig hier plat van 't lachen ja :lol:

zal ik jullie zeggen hé, als ik mij nieuwe bmw motor koop hé, en band moet vervangen worden, awel dan zal ik dat wel bij bmw dealer doen :wink:

en zal niet zitten zagen over 10 euro :wink:
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
motorprinsesje schreef:

Grtz, Philip!
das flauwekul

jullie kunnen ne motor kopen van 16.000 euro en dan kijken op 10 euro?

ik lig hier plat van 't lachen ja :lol:

zal ik jullie zeggen hé, als ik mij nieuwe bmw motor koop hé, en band moet vervangen worden, awel dan zal ik dat wel bij bmw dealer doen :wink:

en zal niet zitten zagen over 10 euro :wink:
Laat U zeker door mij niet tegengehouden voelen hoor, als ge echt geld teveel hebt, dan moet ge dat gerust doen, voor mij géén probleem :wink:

Grtz, Philip!

P.S. Ge gaat ni moeten zagen over 10€ want 't verschil zal merkelijk groter zijn :!:

Philz picz are here!

motorprinsesje

Als jij denkt dat da is, mag jij mij eens offertes gaan vragen van type band en echte bewijzen op tafel gooien :wink:
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

:roll:

Grtz, Philip!

Philz picz are here!

J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Vorig jaar heb ik 7 setjes anakees/TKC moeten laten monteren alleen op m`n eigen motor. Tel daarbij de GS van de vrouw die ook goed was voor 3 setjes banden en je snapt gelijk waarom die 10 euro per band WEL uitmaken. Dat de boulevard-ridders onder jullie dat niet echt belangrijk vinden en liever de band bij d`n dealer laten steken is prima, meestal toch maar 1 bandje per jaar.

O ja, een setje TOurance kost in Nederland meer dan 280,- en de Anakees zo`n 250 als je geluk hebt. Ben ik blij dat ik vlakbij de grens woon.
J-P

Gesloten