Danny schreef:@ Luc: rijdt die 75 nu nog nie normaal??
Heeft nog altijd die problemen zoals de topic starter heeft geschreven,ik denk dat ik de massameter eens moet vervangen,ik krijg er zaterdag eentje van iemand om de boel eens uit te proberen.
Moderator: GVN
Danny schreef:@ Luc: rijdt die 75 nu nog nie normaal??
aan het verkopen van een rubber kunnen ze niet veel misdoen heOK, ik woon in de Gentse regio (Belgie) en ga de rubber kopen bij BMW Leie Moters in Drongen. Wellicht even goed als een officiele BMW-dealer.
Yep weer zo eenDanny schreef:Nu weten we nog altijd niet of je gewoon op de middenbok hem hoger in toeren krijgt...
duw evt eens tegen de gasschuif met je vinger ipv van de kabel en bemerk of er verschil is...
AlainL schreef:Hallo
De nwe carterontluchtingsdarm is geplaatst (was wel nodig), maar hij geraakt nog niet boven de 6000.
Morgen bekijk ik de gaskabel.
Mvg
Alain
yepSpannend.....lijkt wel een dagelijkse soap
lijkt me de enige juiste oplossing als ik dat topic zo nog eens overloop!Mss steek ik hem best binnen voor een regeling van ontsteking, kleppen en synchronisatie carbus ?
Misschien wat meer details?
laatste onderhoud?(syncronisatie)
Lukas schreef:Bmwfreakske heeft ne K75. Ik ook. Ik wil dat ook wel eens proberen (toeren in vrijloop en dan in de versnellingen).
Maar de topicstarter heeft een K100. Zou die dan wat hebben aan deze info?
Daar maak ik morgen werk van!!naftje schreef:Heb ongeveer een gelijkaardig probleem gehad met K100LT 1988, waarmee ik nog altijd (bijna) dagelijks 100 km bol.
Na enkele dagen stilgestaan te hebben, niet meer willen aanslaan. Op aanraden van onze K-specialist John, stekkercontacten onder tank gereinigd met WD-40 ... en ze sloeg weer aan. Maar ... niet boven 5500 rpm te krijgen.
Dan maar de rotor en sensor van de Hall-gever en stekkertje gereinigd met ... idd WD-40, en resultaat: vlot naar 8000 rpm![]()
Sindsdien gebruik ik John's wondermiddel voor zowat alles en nog wat, en al veel probleempjes zo opgelost - merci John![]()
Greetz, JP
Reinigen en drogen met PLUISVRIJ doekje of handdoekpapier. Vergeet niet een nieuwe dekselpakking te steken, zelfs al ziet ze er nog goed uit. Vocht is een dooddoener voor electronica.bmwfreakske schreef:Daar maak ik morgen werk van!!naftje schreef:Heb ongeveer een gelijkaardig probleem gehad met K100LT 1988, waarmee ik nog altijd (bijna) dagelijks 100 km bol.
Na enkele dagen stilgestaan te hebben, niet meer willen aanslaan. Op aanraden van onze K-specialist John, stekkercontacten onder tank gereinigd met WD-40 ... en ze sloeg weer aan. Maar ... niet boven 5500 rpm te krijgen.
Dan maar de rotor en sensor van de Hall-gever en stekkertje gereinigd met ... idd WD-40, en resultaat: vlot naar 8000 rpm![]()
Sindsdien gebruik ik John's wondermiddel voor zowat alles en nog wat, en al veel probleempjes zo opgelost - merci John![]()
Greetz, JP