Alain, Luc jullie waren tof gezelschap

Moderator: GVN

Als laatse volledige dagrit van het seizoen, was dit een zeer geslaagde afsluiting van een lang, maar zeer geslaagd motorseizoen.
 Als laatse volledige dagrit van het seizoen, was dit een zeer geslaagde afsluiting van een lang, maar zeer geslaagd motorseizoen. Bedankt ook iedereen die zich niet al teveel gestoord heeft aan mijn aanwezigheid bij al deze clubritten en -reizen. Bij leven en welzijn staan we binnen enkele maanden weeral aan de start van een nieuwe reeks
 Bedankt ook iedereen die zich niet al teveel gestoord heeft aan mijn aanwezigheid bij al deze clubritten en -reizen. Bij leven en welzijn staan we binnen enkele maanden weeral aan de start van een nieuwe reeks   Tot in den draai of aan den toog
 Tot in den draai of aan den toog  

't Plezier was ook aan mijne (onze, Luc inbegrepen) kant, Frans, maare ... in 't vervolg zo rap nie meer rijen, zulle, want ik heb nogal schrik van zo te vlammen, hé !Frans schreef:'Bedankt voor het aangename ritje Mufke en Jan.
Alain, Luc jullie waren tof gezelschap

.
 . )
)
Graag gedaan, Patrick ! Zo zijn w', hé ! Ik ben positief jaloers van je HP2 Megamoto ! Mega toffen bak !!!!Patrick HP2 schreef:Inge, Jan en Yves bedankt voor toffe rit.
Frans, Alain en Luc bedankt om me deze morgen op sleeptouw te nemen.
Patrick

)
) jep het contact op en niets licht op dashbord en de motor bleef dood bij een startpoging. De rode baron gaf er de brui aan. Dan maar even tot aan de start geduwd met de bedoeling daar in goed gezelschap een koffie te drinken en dan de servicekaart te bellen voor depanage.
  jep het contact op en niets licht op dashbord en de motor bleef dood bij een startpoging. De rode baron gaf er de brui aan. Dan maar even tot aan de start geduwd met de bedoeling daar in goed gezelschap een koffie te drinken en dan de servicekaart te bellen voor depanage. 

Het is idd knap wat men bij Mabbe heeft gedaanRUSOR schreef:WAT EEN DAG.... deze gaan we nog lang herrineren...
 Jammer dat Mabbe zo ver van mijn thuisbasis ligt, want zo'n dingetjes doen het nou helemaal bij mij i.v.m. de keuze van een dealer. Geeft terug zo'n beetje het warme Cenmoto-gevoel. Uiteraard ook mooi van de helpende clubleden, maar daar kan je zo stilaan wel een beetje van uitgaan ... toch
 Jammer dat Mabbe zo ver van mijn thuisbasis ligt, want zo'n dingetjes doen het nou helemaal bij mij i.v.m. de keuze van een dealer. Geeft terug zo'n beetje het warme Cenmoto-gevoel. Uiteraard ook mooi van de helpende clubleden, maar daar kan je zo stilaan wel een beetje van uitgaan ... toch  

Gelukkig maar he WimWimLT schreef:Nooit het forum verwarren met de club !
-ten tweede zijn veel keyboard-hero's heel anders face-à-face

Alain GS schreef: Wat een gooi - en smijtijzer, zeg !

grrrrrr.....RBee schreef:Alain GS schreef: Wat een gooi - en smijtijzer, zeg !
Sssstttt!Hij neemt dat soms letterlijk.

Toch knap van je dealerRUSOR schreef:Vandaag heeft mijn dealer even contact gehad met Mabbe.... en mijn baterijtje is na het versturen van de nodige papieren keurig in garantie gegeven

Gaat nog zover komen dat ze je gaan betalen om ritjes mee te rijden ...Vandaag heeft mijn dealer even contact gehad met Mabbe.... en mijn baterijtje is na het versturen van de nodige papieren keurig in garantie gegeven omdat het nog geen twee jaar oud was. Weer zeer mooi opgelost door Mabbe.

Hoe, is dat bij jullie dan niet?Gaat nog zover komen dat ze je gaan betalen om ritjes mee te rijden ...

De onfortuinlijkeRUSOR schreef: WAT EEN DAG.... deze gaan we nog lang herrineren...