En, al iets gehoord van Pinlockmarkos schreef:Heb ondertussen ook ne mail ontvangen van pinlock zelf. Ze stellen voor dat ik mijn visier opstuur, zodat ze het kunnen nakijken en eventueel vervangen.
Indien dit ook niet helpt, kan ik misschien nog zo'n laagske anti-damp bovenop de pinlock smeren?
Schuberth - DIKKE TELEURSTELLING!!
Moderator: GVN
-
VoskenGSA
Re: Schuberth - DIKKE TELEURSTELLING!!
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
Ik rijd nu al een tijdje rond met een C3 en tot op heden nog geen klagen gehad. Vorige week meer dan 160km in de gietende regen gereden en niets van aandampen tijdens het rijden, wel lichtjes wanneer je stilstaat maar alleen de randen.
Het enige nadeel dat ik ondervind is dat ik hem te groot gekocht heb...maar dat is mijn fout
Met een zijden muts in de helm valt het wel nog goed mee.
Het enige nadeel dat ik ondervind is dat ik hem te groot gekocht heb...maar dat is mijn fout
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Als ik zo de reacties lees moeten er sommigen toch een slecht exemplaar gehad hebben. Ik rijd ook met een schuberth c2 met pinlock vizier, en het is de beste helm die ik al gehad heb. De stilste zeker en vast , en met ingebouwde speakertjes heb ik tegen 150 a 160 km per uur nog steeds heel goede muziekkwaliteit. Geen enkele last van windruis enz. Ook bij regen en kou werkt mijn pinlock voortreffelijk. Heb wel een V-stream ruit en alles samen... kan ni beter !!!!
Een tevreden schuberth gebruiker.
Een tevreden schuberth gebruiker.
-
GSPeP
- Contacteer:
Een maand geleden ook een nieuwe Schuberth C3 gekocht. Pinlock werkt prima. Ook bij gietende regen geen druppels aan de binnenkant. Heb ik 3 weken geleden mogen testen tijdens een paar wolkbreuken toen ik terugkwam van Duitsland.