21/10/2007 - Engelandvaarders V Rochester

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Schalkseruiter® schreef:@BiemeRT: geen goesting om mee te rijde?ge moogt een koersbroek lenen van mij :-P :-P :-P ...niks last van u billen dan
Awel, jullie doen mij goesting krijgen :roll:

Een koersbroek heb ik al een tijd onderaan voor lange ritten en dat helpt wel een klein beetje. :razz:

BTW: is er nog wel een plaatske vrij I WONDER :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

schapevelleke doet ook wonderen (zie ergens Ijslandreportage)
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Schalkseruiter® schreef:gisteren nog 15 plaatsen.....dus zal wel zekers,Komaan Wim dan kan ik mijn hande warme in uwen baard
:-P :-P
't Is al goe, ' k heb mij weer laten overhalen en ook ingeschreven :roll:

Maar gij masseert mijn billekes alst nie meer gaat, hé :-P

En wat betreft dit:
Schalkseruiter® schreef:Zijn er nog mensen die vanuit het antwerpse meegaan?
Ja, dus :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

ps: mits het zelf meebrengen van luchtmatras en slaapzak kan hier 'gekampeerd' worden... :roll: teneinde de afstand wat in te dijken voor vertrek.

Er is ruimte vrij, maar verwacht geen viersterrenhotel.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

luc boxer schreef: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: BiemeRT op een schapevelleke :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
dat is als.............nee ik ga het niet zeggen of hij gaat niet mee :wink:
Ge zit weer op mijn (schape)vel ... leke, hé :rambo: :lol:

Ge hebt al geluk dat ge op den eerste boot zit want ..... enfin meer ga ik niet zeggen :mrgreen: :lol: :lol:

(ne GSA ..... drijft dat eigenlijk lang) :jocolor:
Laatst gewijzigd door WimLT op 18 sep 2007, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Little John

Bericht door Little John »

JH. schreef:ps: mits het zelf meebrengen van luchtmatras en slaapzak kan hier 'gekampeerd' worden... :roll: teneinde de afstand wat in te dijken voor vertrek.

Er is ruimte vrij, maar verwacht geen viersterrenhotel.
geen viersterrenhotel, maar wel croissants - chocomelk, koffie, fruitsap, pistolets, charcuterie,.....of niet soms ? :grin: :grin:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Alle gekheid op een stokje, maar ik bedenk nu plots iets:
die indeling over boten 1 en 2 word dat eigenlijk wel gedaan volgens nummer van inschrijving of word dat achteraf nog bepaald (weekje voor vertrek ofzo) ? :-?

Samen vanuit het Antwerpse oprijden zou anders effe een probleem worden vermits Luc als één van de eersten inschreef (boot 1) en Schalkse en ik pas later (boot 2) en daar zit dan één uur verschil tussen :shock:

Nu vind ik boot 2 al best leuk, want anders kan ik recht uit mijn TV-zetel op mijne motor stappen om dat vertrekuur van boot 1 alsnog te halen :razz:

Enfin, ik hoor het wel zeker en whatever will be will be, hé :wink:

BTW: route al ontvangen en reeds omgezet naar TT (ik ga daar nog goe in worden als ik nie oppas :-P )
Laatst gewijzigd door WimLT op 18 sep 2007, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Als je betaling werd gedaan zal je de nodige informatie qua timing en dergelijke van de organisatoren ontvangen. Maar om reeds een tip van de sluier te geven. De bootbezetting is volgens inschrijvingsvolgorde en dus nu reeds vastgelegd. Dus boot 1 vertrekt één uur vroeger dan boot 2.
Afbeelding
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Boot 1 is prima
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

euch...nog een vraagske... Kunnen jullie zwemmen?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Schalkseruiter® schreef:in de mail die je toekrijgt zit een XLS bestandje daar zie je de lijst wie op welke boot zit...Btw,we kunnen mss de avond vooraf tot bij JH rijden? Wat denk je?
Schalkse®
Indeed, I'm in the second one ol' chap (al wa oefenen)
'k Heb wel nummer 13 gekregen :pale: :pale: en zodoende over jou en Jürgen gesprongen :scratch:

Tja, was daar ook al aan aan't denken. Is wel een dik uur rijden uitgespaard 's morgens, maar je zit dan wel heel de trip met die slaapzak en luchtmatras te zeulen of course. Komt nog bij dat ik nergens zo goed slaap als "in't eigen bed" en als ik al moet vertrekken met een ernstig slaaptekort en een gebroken rug ..... :shock: :lol: (al is het voorstel van Jürgen zeer op prijs gesteld, hoor :wink: )

'k Denk niet dat mijn humeur en rijkunsten daar wel bij gaan varen :shaking: :lol:
J-H schreef:euch...nog een vraagske... Kunnen jullie zwemmen?
Is't zo hard aan't regenen in Roeselare :shock:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Die eetgelegenheid die voorzien is ziet er ook al niet slecht uit :wink:

Check it out: Toby Carvery en ge kunt al eens kiezen :chef:

Big Toby beef & Guinness pie
Delicious chunks of slow cooked beef in a rich Guinness and vegetable sauce, just like your gran used to make.

luc boxer

Bericht door luc boxer »

Nu al mee bezig dat verklaart veel van het doorzakken van uw zadel
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

luc boxer schreef:BiemeRT schreef:
Die eetgelegenheid die voorzien is ziet er ook al niet slecht uit :wink:

Nu al mee bezig :shock: dat verklaart veel van het doorzakken van uw zadel :lol: :wink:
DAT ..... kan ik nu eens niet ontkennen, zie :oops: :lol: :lol:

Maar mijn zadel is niet doorgezakt, hé meneer :twisted: De mousse was véél te zacht en daarom .... :razz:

Maar tegen de "grote oversteek" zal het in orde zijn, want ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij Artistiek en mijn kont zal dus niet meer op een zadel zitten, maar op een zetel rusten (hoop ik toch tenminste voor die prijs :oops: )
Laatst gewijzigd door WimLT op 21 sep 2007, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.

RTKE

Bericht door RTKE »

fijn te horen dat jullie kunnen afspreken.

slaping in de buurt van Calais moet ook te vinden zijn...

voor wie de interesse heeft : er zijn nog maar 11 plaatsen beschikbaar. snel zijn met overschrijven en met de mail sturen is dus de boodschap !

ciao,
rtke.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Es ter nog ploatse?

Nu dat de Gentse kern meer dan ooit in leven is, wil ik gerust mee naar 't land van de vurte pinten :grin:
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Khavier!!!!
Voor verdere informatie, de organisatoren :
Aertssen Pieter-Paul ppaslc@fulladsl.be of Ottevaere Patrick patrick.ottevaere@telenet.be
Staat in de eerste post!
Afbeelding
RTKE

Bericht door RTKE »

ja hoor,
er kunnen nog 8 motors mee.
rapper dan rap zijn....
ciao,
rtke.
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Es ter nog ploatse?

Nu dat de Gentse kern meer dan ooit in leven is, wil ik gerust mee naar 't land van de vurte pinten
Eindelijk zijn verstand gevonden, Steek maar wa speed achter uwe inschrijving. ter zijn nog plaatsen he
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Gisteren met Luc Boxer in Ter Heide nog eens over de aanrijdmogelijkheden gepraat en hij bracht iets aan waar ik meer en meer toe geneigd ben:

zaterdag op't gemakske binnendoor naar Calais via zo schoon mogelijke route en dan in Calais een budgetvriendelijk hotelleke uitzoeken (misschien best voor vertrek via het net). Zodoende 's morgens fit en monter, want dik 2 uur langer kunnen slapen, aan de oversteek beginnen.

Ik begin dat een vet plan te vinden 8-)

Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

zaterdag op't gemakske binnendoor naar Calais via zo schoon mogelijke route en dan in Calais een budgetvriendelijk hotelleke uitzoeken (misschien best voor vertrek via het net). Zodoende 's morgens fit en monter, want dik 2 uur langer kunnen slapen, aan de oversteek beginnen.
WATJES

:twisted: :-P :-P :-P :twisted:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Jo De Paepe schreef:
WATJES

:twisted: :-P :-P :-P :twisted:
Ah ja, maar jij woont dan ook al in de helft, hé :roll: :wink:

Trouwens watjes zijn we hier allemaal zenne :-P :
Ben Maar Watje

RBee

Bericht door RBee »

Als er nog plaats is ga ik ook mee.

Zoals we gisteren beproken hebben lijkt het watjes senario mij het
interessantste.

Als ik mag van u/jullie hé.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wally

Bericht door Wally »

Check bij reservatie voor alle zekerheid maar vanaf hoelaat je kan ontbijten, of het hotel verlaten.
Misschien niet zozeer voor boot2, maar voor boot 1 is het misschien wel wat vroeg.
Leven is het meervoud van lef!
Plaats reactie