Noord Kempen Toer 11 April

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Pollemaddog

Re: Noord Kempen Toer 11 April

Bericht door Pollemaddog »

WimLT schreef:
Pollemaddog schreef:
Frank K schreef:GS(A) kopen en dan ben je blij dat je die dingen tegenkomt.. :grin:
Goed antwoord ... zou wel willen ... kom nog een paar duizend eurotjes tekort ... misschien heb je daar ook een oplossing voor ?
Niet waar Polle. Jouw straatmotor benaderd het dichtste het rijplezier van een GS(A) op verhard. Ik heb soms echt spijt dat ik mijn R1100R heb weggedaan en niet heb bijgehouden als speelmotor. Temeer daar hij uiteindelijk toch niet veel meer opbracht en ik ook de plaats heb. Maar ja, een mens kan niet àlles bijhouden, hé :cry:
Hebt gij ook weer gelijk in ... wie ben ik om u tegen te spreken :wink: .
Ik ben heel tevreden over mijn R'etje en scheur er met plezier op los. Het vrije gevoel van zo'n "kale" motor is enorm en omdat je langs de voorvork direct op straat kan kijken verhoogd het gevoel meer controle over de motor te hebben.
Dat is vaak meer waard dan het af en toe iets kouder, maar soms ook minder warm, of natter te hebben dan de collega's achter al hun kunstof. Op echt hele lange ritten mis ik soms wel mijn oude gepikte R100RT om stevig door te rijden in slecht weer.
Eerlijk gezegd, als ik nu een nieuwe of andere zou willen kopen zou ik het zo een twee drie niet weten ... en ik zou sterk overwegen om het R'etje er inderdaad bij te houden ... maar ja dan zijn het nog wat eurotjes meer.
Dus voorlopig, still going strong on my R850R were I belong ... gaaas.
jakke

Bericht door jakke »

Pollemaddog schreef: Ik ben heel tevreden over mijn R'etje en scheur er met plezier op los. Het vrije gevoel van zo'n "kale" motor is enorm en omdat je langs de voorvork direct op straat kan kijken verhoogd het gevoel meer controle over de motor te hebben.
Dat is vaak meer waard dan het af en toe iets kouder, maar soms ook minder warm, of natter te hebben dan de collega's achter al hun kunstof.
8-) Daar kan ik mij nu eens volledig in vinden se!! 8-)
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
jpblocken
Contacteer:

Bericht door jpblocken »

Tazke schreef:Een heel plezant & tof ritje. Er waren inderdaad wat vluchtheuvels, maar dat gaf voor mij niet, nog eens een excuus om recht op de motor te gaan staan.
In de knalpot heeft mijn ventje nog wat geld uitgegeven en dingen besteld. Zijn koffer is hersteld zie, alleen blinkt dat ding nu te nijg van de andere kant. Ik die dan ook iets wou, mocht niet van mijnen vent, daar gaan mijn handkapjes :cry:

Spijtig dat we daar dan onze voorrijder, TazDevil, alleen moesten verder laten rijden, want de herstelling duurde langer dan voorzien en sjah, ge moest op tijd thuis geraken. Hopelijk heeft je madam ook genoten van het ritje.

Op de middagstop spijtig genoeg iemand die moest opgeven wegens zijn zere rug, hopelijk zijn de pijnstillers die ik je heb gegeven snel beginnen werken. Ik hoop dat je goed ben thuis geraakt en
dat je niet te lang hebt moeten wachten op je vervoer !!!

@John: Merci voor de toffe rit die je hebt uitgestippeld, 't was plezant.
@TazDevil: Merci voor de eerste 30 km ons mee te nemen
@KarinD & Herman: Merci om ons op sleeptouw te nemen voor de rest van de rit.

Alle dit ritje is zeker eens voor herhaling vatbaar :grin:
Mersiekes nog eens Tazke. Situatie bleef spijtig genoeg hetzelfde. :-?
Uiteindelijk dank zij Stijn (van Motorama) pro deo thuis geraakt. Moto in de lichte vrachtauto en met wat hulp van onze toffe vriendenkliek (Limburgers op z'n best) op de voorbank getild en geëscorteerd tot thuis :-) . Intussen al een week thuis met een serieuze lumbago. Dagelijks spuiten mogen laten zetten en de maag laten folteren door een aptheek vol medicatie. Voor het overige platte rust en wat wandelen als therapie. Nog tot woensdag thuis. Loop van de week een Osteopaat opzoeken om tegen 8 mei (Wunderlichrit) zeker terug "fertig" te zijn. Met dit weer bloedt het motorhartje, wees overtuigd :-(
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
ahern

Bericht door ahern »

jakke schreef:
Pollemaddog schreef: Ik ben heel tevreden over mijn R'etje en scheur er met plezier op los. Het vrije gevoel van zo'n "kale" motor is enorm en omdat je langs de voorvork direct op straat kan kijken verhoogd het gevoel meer controle over de motor te hebben.
Dat is vaak meer waard dan het af en toe iets kouder, maar soms ook minder warm, of natter te hebben dan de collega's achter al hun kunstof.
8-) Daar kan ik mij nu eens volledig in vinden se!! 8-)
Deze stelling kan ik alleen maar bijtreden. "Naked rijden" heeft iets "pur sang" :lol: ,alleen moet ik wel bekennen er nu een redelijk formaat windscherm op te hebben staan. Vooral voor in de winter erg praktisch. Veel gooi en smijt gehalte bij mijn R1100R. Tja en die controle, inderdaad je kijkt langs je voorvork en de duidelijker uitstekende cilinders op de straat. Dat zou een controle gevoel kunnen verhogen.
En met de krachtbron: een zeer vlot en makkelijk bochtuitkomen en versnellen.Vooral op koppel natuurlijk;dan ben je een valse trage :mrgreen:

Chris
Tazke
Contacteer:

Bericht door Tazke »

jpblocken schreef: Mersiekes nog eens Tazke. Situatie bleef spijtig genoeg hetzelfde. :-?
Uiteindelijk dank zij Stijn (van Motorama) pro deo thuis geraakt. Moto in de lichte vrachtauto en met wat hulp van onze toffe vriendenkliek (Limburgers op z'n best) op de voorbank getild en geëscorteerd tot thuis :-) . Intussen al een week thuis met een serieuze lumbago. Dagelijks spuiten mogen laten zetten en de maag laten folteren door een aptheek vol medicatie. Voor het overige platte rust en wat wandelen als therapie. Nog tot woensdag thuis. Loop van de week een Osteopaat opzoeken om tegen 8 mei (Wunderlichrit) zeker terug "fertig" te zijn. Met dit weer bloedt het motorhartje, wees overtuigd :-(
Alle content dat ge toch goed thuis geraakt zijt !!! Want 't is niet gemakkelijk om met uw machine thuis te geraken in zo een situatie. Hopelijk gaat het snel beter ren ben je in orde voor de Wunderlichrit. En die medicijnen voor de rug zijn ook een ramp voor de maag spijtig genoeg, vandaar dat ik er bijna geen meer neem, buiten een simpele pijnstiller.
Bij mij heeft de kine echt geholpen, vooral de oefeningen, of de massage om alles terug los te maken.
Dus hopelijk bij jou ook, maar dat lukt niet altijd bij iedereen ... maar we duimen.

Bij mij is de rug min of meer over, van tijd doet die nog serieus lastig. Gisteren als ik thuis kwam van de Discovery Dag, ging het stappen niet meer zo goed en de rug ook lastig. Ik had op mijnen motor moeten blijven zitten, want daarop had ik bijna genen last :clown: . Maar ja voor het goede doel doen we wel wat en waarschijnlijk van tijd wat geforceerd zonder het te beseffen. Maar zolang de mens bezig is voelt ge dat niet zo, 't is pas erna :cry:
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

Tazke schreef:Ik had op mijnen motor moeten blijven zitten, want daarop had ik bijna genen last :clown: .
verbreedt uw gangen thuis en doe dat, vooral niet afstappen, is zeker goed om manoeuvres te leren. :lol:
't vollek va Gùùk red ùùk........
Plaats reactie