Hebt gij ook weer gelijk in ... wie ben ik om u tegen te sprekenWimLT schreef:Niet waar Polle. Jouw straatmotor benaderd het dichtste het rijplezier van een GS(A) op verhard. Ik heb soms echt spijt dat ik mijn R1100R heb weggedaan en niet heb bijgehouden als speelmotor. Temeer daar hij uiteindelijk toch niet veel meer opbracht en ik ook de plaats heb. Maar ja, een mens kan niet àlles bijhouden, héPollemaddog schreef:Goed antwoord ... zou wel willen ... kom nog een paar duizend eurotjes tekort ... misschien heb je daar ook een oplossing voor ?Frank K schreef:GS(A) kopen en dan ben je blij dat je die dingen tegenkomt..
 .
 .Ik ben heel tevreden over mijn R'etje en scheur er met plezier op los. Het vrije gevoel van zo'n "kale" motor is enorm en omdat je langs de voorvork direct op straat kan kijken verhoogd het gevoel meer controle over de motor te hebben.
Dat is vaak meer waard dan het af en toe iets kouder, maar soms ook minder warm, of natter te hebben dan de collega's achter al hun kunstof. Op echt hele lange ritten mis ik soms wel mijn oude gepikte R100RT om stevig door te rijden in slecht weer.
Eerlijk gezegd, als ik nu een nieuwe of andere zou willen kopen zou ik het zo een twee drie niet weten ... en ik zou sterk overwegen om het R'etje er inderdaad bij te houden ... maar ja dan zijn het nog wat eurotjes meer.
Dus voorlopig, still going strong on my R850R were I belong ... gaaas.

Daar kan ik mij nu eens volledig in vinden se!!
 Daar kan ik mij nu eens volledig in vinden se!! 

. Intussen al een week thuis met een serieuze lumbago. Dagelijks spuiten mogen laten zetten en de maag laten folteren door een aptheek vol medicatie. Voor het overige platte rust en wat wandelen als therapie. Nog tot woensdag thuis. Loop van de week een Osteopaat opzoeken om tegen 8 mei (Wunderlichrit) zeker terug "fertig" te zijn. Met dit weer bloedt het motorhartje, wees overtuigd
 . Intussen al een week thuis met een serieuze lumbago. Dagelijks spuiten mogen laten zetten en de maag laten folteren door een aptheek vol medicatie. Voor het overige platte rust en wat wandelen als therapie. Nog tot woensdag thuis. Loop van de week een Osteopaat opzoeken om tegen 8 mei (Wunderlichrit) zeker terug "fertig" te zijn. Met dit weer bloedt het motorhartje, wees overtuigd 
 ,alleen moet ik wel bekennen er nu een redelijk formaat windscherm op te hebben staan. Vooral voor in de winter erg praktisch. Veel gooi en smijt gehalte bij mijn R1100R. Tja en die controle, inderdaad je kijkt langs je voorvork en de duidelijker uitstekende cilinders op de straat. Dat zou een controle gevoel kunnen verhogen.
 ,alleen moet ik wel bekennen er nu een redelijk formaat windscherm op te hebben staan. Vooral voor in de winter erg praktisch. Veel gooi en smijt gehalte bij mijn R1100R. Tja en die controle, inderdaad je kijkt langs je voorvork en de duidelijker uitstekende cilinders op de straat. Dat zou een controle gevoel kunnen verhogen. 
  . Maar ja voor het goede doel doen we wel wat en waarschijnlijk van tijd wat geforceerd zonder het te beseffen. Maar zolang de mens bezig is voelt ge dat niet zo, 't is pas erna
 . Maar ja voor het goede doel doen we wel wat en waarschijnlijk van tijd wat geforceerd zonder het te beseffen. Maar zolang de mens bezig is voelt ge dat niet zo, 't is pas erna