Zouden eind deze maand geleverd wordende klei'n schreef:Ook zeer mooi,
maar ik mis je valbaren van motech nog
Grtz V
Moderator: GVN
Zouden eind deze maand geleverd wordende klei'n schreef:Ook zeer mooi,
maar ik mis je valbaren van motech nog
Lid BMW MC VlaanderenIk heb ook wat in bestelling bij SW Motech, maar volgens verdeler hebben ze niks op stock en is het wachten geblazen voor heel wat klanten.V schreef:Zouden eind deze maand geleverd wordende klei'n schreef:Ook zeer mooi,
maar ik mis je valbaren van motech nog![]()
Grtz V
Dat is er een wat ik gekregen heb om een test rit mee te rijden en het is mij wel bevallen.luc boxer schreef:@V tevreden van de tripy2
Gebruik je deze on-road of off-road
ZO!!thompy schreef:Hoe plaats je een foto op dit forum?
T

Mooi machien, waar is dien toolboxHarald schreef:Sinds zaterdag is dit de mijne.
Die ligt vol materiaal in de garage.RBee schreef:
Mooi machien, waar is dien toolbox![]()

allé tien jaar te laat gekochtDeze GS adv. gekocht met 9.500 kmrs op de teller na 10 jaar XL 1000 Varadero en eerlijk , wat een verschil !
tweecilinderke schreef: allé tien jaar te laat gekocht
Da denk ik ook!vara 2 schreef:Deze GS adv. gekocht met 9.500 kmrs op de teller na 10 jaar XL 1000 Varadero en eerlijk , wat een verschil !
Ik heb er met dezelfde als die van u 35000 gelukkige km op 2 jaar mee gedaan. Toen 5 maanden een K1300S gehad maar nu gelukkig terug een GSA met nieuw blok (2010). Heerlijke moto met veel naft in de tank.Harley schreef:Da denk ik ook!vara 2 schreef:Deze GS adv. gekocht met 9.500 kmrs op de teller na 10 jaar XL 1000 Varadero en eerlijk , wat een verschil !
Vara, daar valt inderdaad niet aan te twijfelen dat jouw honda een betrouwbare motor is (was)Maar toch vond ik het een heel betrouwbare motor en reisgezel .
???, ik zou dan ook nog wel een jaartje(of 2-3...) wachten.tweecilinderke schreef: Jammer genoeg net 2 XL's gekocht om Marokko mee onveilig te maken dus die GSA droom zal nog een beetje moeten wachten.