je moet hem eerst uploaden naar een site waar je uw fotos kan verzamelen
bv: http://www.imageshack.us
daar dan de link van de foto gebruiken om hem te posten op het forum
let wel op de groote van uw fotos
Moderator: GVN
IRON GONZO schreef:af en toe verdiend deze topic een shot.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb gemerkt dat je aan het oefen bent.(goed he)VutteRT schreef:IRON GONZO schreef:suy en koppel jullie hebben een pm
daarin vind je de uitgebreide uitleg voor het plaatsen van een foto.
Hee meneer Iron Gonzo, Is het mogelijk dat je mij ook een pmetje stuurt om te leren foto's op het forum te plaatsen zoals je 13-08 voor die jongens hebt gedaan? Bij voorbaat hartelijk dank.
grtjs Frans.
In de link die Gonzo geeft klik je "bladeren" aan.VutteRT schreef:IRON GONZO schreef:oke nu de volgende stap![]()
dikke profficiat met uw slagen.
Heb ik reeds geprobeerd en...... mislukt, maar de aan houder wint en als dan nog niet lukt laat ik het wel horen. Nogmaals bedankt.

Deze stap kan een halve seconde sneller: klik in het blauwgekleurd vak met de rechtermuisknop, en in het menu dat je dan krijgt,staat ook 'kopiëren'. En plakken gaat op dezelfde wijze. Vergeet wel niet eerst [img]aan%20te%20klikken,%20en%20te%20eindigen%20met[/img]. Mag ik nu de helft van die pint leegdrinken?ironjakke schreef:Dit vlak kleurt blauw. Nu moet je gewoon in de werkbalk bovenaan je scherm bij "bewerken" - "kopiëren".
Daarna plak je het gewoon in de reply op het forum en Kees komt klaar.
Neeje, dat img gedoe moet er nie tussen.LOMAX schreef:Deze stap kan een halve seconde sneller: klik in het blauwgekleurd vak met de rechtermuisknop, en in het menu dat je dan krijgt,staat ook 'kopiëren'. En plakken gaat op dezelfde wijze. Vergeet wel niet eerstironjakke schreef:Dit vlak kleurt blauw. Nu moet je gewoon in de werkbalk bovenaan je scherm bij "bewerken" - "kopiëren".
Daarna plak je het gewoon in de reply op het forum en Kees komt klaar.. Mag ik nu de helft van die pint leegdrinken?
![]()

wat lukt er niet?VutteRT schreef:IRON GONZO schreef:oke nu de volgende stap![]()
Heb ik reeds geprobeerd en...... mislukt, maar de aan houder wint en als dan nog niet lukt laat ik het wel horen. Nogmaals bedankt.
Je hoeft je toch niet persé aan te melden als je gewoon een fotoke wil overzetten hé Bart ??IRON GONZO schreef:VutteRT schreef:wat lukt er niet?IRON GONZO schreef:oke nu de volgende stap![]()
aangemeld bij imageshak
dan krijg je bevestigings mail met link (goed bewaren)
eens op de link in de mail geklikt wordt je toegelaten en kan je fotos beginen uploaden.

eu ik heb mij moeten aanmelden toen....ironjakke schreef:IRON GONZO schreef:Je hoeft je toch niet persé aan te melden als je gewoon een fotoke wil overzetten hé Bart ??VutteRT schreef: wat lukt er niet?
aangemeld bij imageshak
dan krijg je bevestigings mail met link (goed bewaren)
eens op de link in de mail geklikt wordt je toegelaten en kan je fotos beginen uploaden.
Heb ik althans nooit moeten doen.
Maar u kennen ze overal hé.sprint schreef:ik heb mij nog nooit aangemeld![]()
Gewoon hieruw foto uploaden en hosten.
Op het einde van de bewerking krijg je dan de links te zien naar uw afbeelding.