21/10/2007 - Engelandvaarders V Rochester
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
*ChArRaKe*
Samenkomst Deinze
Hi tweecilinderke...
Wij waren van plan aan te sluiten in Deinze, maar na even nagedacht te hebben gaan we toch maar overnachten in het ibis hotel in Calais... als je de "rit-uren" even optelt van thuis tot thuis ben je wel een tijdje onderweg.
Komt erbij dat je England het beste "binnenvaart" met een fris koppeke, kwestie van niet rechts beginnen te rijden uit gewoonte.
Bij deze zullen chriske en ik dus niet aansluiten in Deinze, dat is misschien ook al belangrijk te weten wie er NIET komt opdagen.
Mocht je nog van mening veranderen, er is nog plaats in het ibis hotel ( op 1km van de terminal ) en chriske zorgt zoals je al gezien hebt voor de boekingen.
Groeten.
Wij waren van plan aan te sluiten in Deinze, maar na even nagedacht te hebben gaan we toch maar overnachten in het ibis hotel in Calais... als je de "rit-uren" even optelt van thuis tot thuis ben je wel een tijdje onderweg.
Komt erbij dat je England het beste "binnenvaart" met een fris koppeke, kwestie van niet rechts beginnen te rijden uit gewoonte.
Bij deze zullen chriske en ik dus niet aansluiten in Deinze, dat is misschien ook al belangrijk te weten wie er NIET komt opdagen.
Mocht je nog van mening veranderen, er is nog plaats in het ibis hotel ( op 1km van de terminal ) en chriske zorgt zoals je al gezien hebt voor de boekingen.
Groeten.
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Sn@pPy*GS schreef:Das met 5 dus ... OM 5 uur E40 DRONGEN.
Wally
tweecilinderke
sn@ppy GS
P@sc@l
Dré
Of maken we er de Zaterdag ook een tripje van naar Calais, met overnachting in den Ibis ??
Mij is het om het even ... ik sluit me aan bij de meerderheid !
Niets moet .. alles kan !
Zou het ni plezant zijn moesten we met zen allen zaterdag afspreken in den Ibis? mekaar wat beter leren kennen met een goe slaapmutske? misschien zelf wat bekijken hoe en wa eenmaal we dover bereiken... aangezien ieder op zichzelf zal aangewezen zijn...
Tis maar een tip om onze eeuwige twijfelaars over de streep te trekken he
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan
Sorry, maar de reservering is bevestigd.dvchriske schreef:Voorlopig zijn we met 4 die in Ibis verblijven... kzou zeggen, join the club !!GStephen schreef:Zijn er anders nog die in hotel Bel Azur verblijven ?
Of zit iedereen bij Ibis ?
groetjes
Niets belet mij echter om eens een goeiendag te komen zeggen é
Touwens ik heb een garage ter beschikking
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Geeft niet hoor, we zullen de moto bij u in de garage zetten en ge komt bij ons maar enen drinkenGStephen schreef:Sorry, maar de reservering is bevestigd.dvchriske schreef:Voorlopig zijn we met 4 die in Ibis verblijven... kzou zeggen, join the club !!GStephen schreef:Zijn er anders nog die in hotel Bel Azur verblijven ?
Of zit iedereen bij Ibis ?
groetjes
Niets belet mij echter om eens een goeiendag te komen zeggen é![]()
Touwens ik heb een garage ter beschikking![]()
Rond 19u - 19u30 zouden we arriveren, dus je komt maar ne ker af he
Héél tof van u om op ons (mijluc boxer schreef:Om uw sloef wat te verzachten heb ik een PMmetje gestuurd
Tot Gent zullen we wel met een groepje zijn, maar vanaf daar zal het vlug uitdunnen, mij gedacht
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
*ChArRaKe*
Toffe sfeer op 4 avonden van de schoonste rit van't jaar ...
Laatst gewijzigd door *ChArRaKe* op 17 okt 2007, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Al eens goe gezien wie daar dan op zitSchalkseruiter® schreef:ik wil op boot 1 ipv 2 daar voel ik me veiliger
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Hélaba, zal't gaan jaluc boxer schreef:Een dikke biemer of watRBee schreef:Als ge nog iets dik wilt voor tijdens de terugrit.![]()
![]()

Hoe meer zielen, hoe meer bier .... euh ... vreugdSn@pPy*GS schreef:als dit doorgaat overnacht ik ook in de Ibis

Hellooo eveybody,
LAATSTE OPOEP
Eventjes checken of er nog mee willen overnachten in het Ibis hotel.
Wie wil het rijtje aanvullen?
Didier en Christel
BiemeRT
RBee
Sn@ppy*GS
..........
en om het met de woorden van BiemeRT te zeggen... hoe meer zielen, ....
Merciekes
Groetjes
Eventjes checken of er nog mee willen overnachten in het Ibis hotel.
Wie wil het rijtje aanvullen?
en om het met de woorden van BiemeRT te zeggen... hoe meer zielen, ....
Merciekes
Groetjes

Lid BMW MC Vlaanderen