Sateliet probleem ?
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Sateliet probleem ?
Hmmm...vanochtend naar de Eiffel getrokken, m'n 2720 had problemen om z'n sat's te vinden...ne keer uitgezet en terug aan...no time had ie ze gevonden
Aangekomen in de Hoge Venen (nogal bewolkt) weer van dattem...weer uitgezet...weer aan en in no time had ie ze weer...de rest van de dag alles ok...
Nog iemand deze ervaring vandaag ?
Op het GPS forum is er ook al een topic over
Aangekomen in de Hoge Venen (nogal bewolkt) weer van dattem...weer uitgezet...weer aan en in no time had ie ze weer...de rest van de dag alles ok...
Nog iemand deze ervaring vandaag ?
Op het GPS forum is er ook al een topic over
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Kijk eens of de stekkers goed zitten. Ik had van het WE een gelijkaardig probleem. Vanalles geprobeerd: aan/uitschakelen, route terug geladen, gps van de motor gehaald en teruggezet, hard reset : geen resultaat. Bij het wisselen van mijn gps met die van Luc steden we vast dat mijn gps op zijn motor WEL werkte en die van hem bij mij NIET. Stekkers goed aangedrukt en het probleem was opgelost. Ik ga ze deze week eens behandelen met het toverprodukt van Danny (= WD40). Vraag me niet hoe het komt dat enkel de sat-ontvangst uitviel want daar heb ik geen uitleg voor maar ik ben wel blij dat alles terug werkt.
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
YOO
Tiens, da's bizar, 'k heb gisteren niks onderonden, m'n landkaart bleef 't perfect doen
Grtz, Philip!
Tiens, da's bizar, 'k heb gisteren niks onderonden, m'n landkaart bleef 't perfect doen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
ChiChiWaWa
'k Ben precies nie den enige ... Gisteren ochtend vertrokken voor een ritje in de Kempen. 'k Wist waar we vertrokken, dus niet gewacht tot de GPS signaal had ... Gelukkig maar, we waren zowat halverwege (kwartier later dus) eer ik signaal kreeg ...
Dan, plotsklaps, halverwege de route, geen signaal meer. Mee-rijder wel
Even een rookpauze ingelast, heeft toch bijna 10 minuten geduurd eer ik weer kon zien waar ik was 
Dan, plotsklaps, halverwege de route, geen signaal meer. Mee-rijder wel
E-mail : ChiChiWaWa @ gmail.com
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Hoi,
Gisteren in Noord-Frankrijk, aan Cap Gris en Blanc Nez ook meerdere keren problemen gehad.
Zou het iets te maken hebben met reflectie van radiosignalen in de atmosfeer? Ik weet dat er onder de zendamateurs termen bestaan zoals 'propagatie'. Misschien moeten we het daar zoeken.
Groetjes,
Stelo
Gisteren in Noord-Frankrijk, aan Cap Gris en Blanc Nez ook meerdere keren problemen gehad.
Zou het iets te maken hebben met reflectie van radiosignalen in de atmosfeer? Ik weet dat er onder de zendamateurs termen bestaan zoals 'propagatie'. Misschien moeten we het daar zoeken.
Groetjes,
Stelo
R1200RT
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Hoi,
Misschien zetten de Amerikanen efkes het systeem af om de gps-gestuurde raketten op een dwaalspoor te zetten. Zo kunnen ze toch de Israeliers helpen zonder dat het veel opvalt.
We moeten dus opletten dat we niet plotseling met onze moto in Libanon arriveren nadat we het adres van 'de oase' ingaven.
Groetjes,
Stelo
Misschien zetten de Amerikanen efkes het systeem af om de gps-gestuurde raketten op een dwaalspoor te zetten. Zo kunnen ze toch de Israeliers helpen zonder dat het veel opvalt.
We moeten dus opletten dat we niet plotseling met onze moto in Libanon arriveren nadat we het adres van 'de oase' ingaven.
Groetjes,
Stelo
R1200RT
Hallo,
dat de amerikanen met de satelieten zouden prutsen, daar zou ik niet zo verwonderd voor zijn.
Hebben ze dat met de golf oorlog ook niet gedaan?
Als ik mij niet vergis komt ons gps signaal voort van een militaire uitvinding.
En nu met de oorlog in Israël en libanon gebruiken ze mischien weer de satelieten, of sluiten er een paar af voor militair gebruik.
Stef
dat de amerikanen met de satelieten zouden prutsen, daar zou ik niet zo verwonderd voor zijn.
En nu met de oorlog in Israël en libanon gebruiken ze mischien weer de satelieten, of sluiten er een paar af voor militair gebruik.
Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
Stef RT schreef:Hallo,
Stef
MMMM , nog zo gek niet. Het systeem is idd door en voor de US-Army ontworpen. Die hebben ook een veel kleinere afwijking.
Daarom dat ze hier in Europa hun eigen netwerk, commercieel, willen uitbouwen. Vraag me niet hoe het heet, ik heb het ergens gelezen , maar dien Alzheimer hé .
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS