Aan de inrichters, medewerkers en deelnemers,
Een erg dikke merci voor deze mooie ontspannende dag. Ik ben redelijk bekend in Zeeuws Vlaanderen maar heb er toch weer enkele mooie, voor mij onbekende, wegeltjes bij. Een pluim voor de makers van de roadboeken en het is al zeker dat ik deze ritten zeker nog ga terugrijden. Ver van de drukte met erg mooie landschappen en vergezichten zal het moeilijk worden om een volgende keer beter te doen denk ik...
Omstreeks 15.40 uur was ik aan het eindpunt en moest spijtig genoeg direct door voor een volgende afspraak. Buiten 2 GSsen die net voor mij stopten waren wij de eerste motoren die de route beëindigden, het terras was nog bijna leeg. Met uiteindelijk zonder tanken de volledige ritten en huiswaarts keren te volmaken schrok ik toch van de gereden afstand, soms erg vlotjes, aan 4,1 l gemiddeld te hebben kunnen afmalen. De nieuwe F750GS heeft hiermede zijn kunnen bewezen en past me zoals een handschoen... Een erg fijn gevoel voor iemand die enkele jaren terug dacht voorgoed afscheid van het motorrijden te moeten nemen om gezondheidsredenen

.
Een vriendelijke motorgroet aan alle deelnemers, de thuisblijvers hadden zoals steeds weer ongelijk!
Wilbike

Lid BMW MC Vlaanderen...