Toen ik anderhalf jaar geleden mijn GSA tweedehands kocht kreeg ik er de originele batterij bij. Deze was
na lange stilstand vervangen, maar bleek achteraf toch niet kapot, maar enkel leeg(plat). In de veronderstelling
dat ik hier dus met een goede batterij zit. Is die nog bruikbaar? Ze staat ondertussen dus al 1,5 jaar in mijn
garage (+ enkele maanden bij de vorige eigenaar) Zou die batterij nog deugen of neem ik ze volgende keer
maar best mee naar het containerpark.
Bedankt voor jullie deskundige commentaar.
Trikke
Batterij nog bruikbaar?
Moderator: GVN
Batterij reanimeren
Mijn " optimate", Danny?Danny schreef:proberen te reanimeren met je optimate en anders containerpark
Re: Batterij reanimeren tweede poging
Mijn "optimate", Danny?Danny schreef:proberen te reanimeren met je optimate en anders containerpark
Google: Optimate
voor het verlengen van de levensduur van ter ziele gewaande batterijen zie ook Two-Stroke
voor het verlengen van de levensduur van ter ziele gewaande batterijen zie ook Two-Stroke
Re: Batterij nog bruikbaar?
lees dit eens misschien helpt het je http://bmwkclub.forumsplace.com/message523.htmlTrikke D schreef:Toen ik anderhalf jaar geleden mijn GSA tweedehands kocht kreeg ik er de originele batterij bij. Deze was
na lange stilstand vervangen, maar bleek achteraf toch niet kapot, maar enkel leeg(plat). In de veronderstelling
dat ik hier dus met een goede batterij zit. Is die nog bruikbaar? Ze staat ondertussen dus al 1,5 jaar in mijn
garage (+ enkele maanden bij de vorige eigenaar) Zou die batterij nog deugen of neem ik ze volgende keer
maar best mee naar het containerpark.
Bedankt voor jullie deskundige commentaar.
Trikke
met RESPEKT is het voor iedereen leuker
-
Dirk Pauwels
Als de platen niet geoxideerd zijn en geen contact maken met elkaar, gewoon opvullen met gedistilleerd water en opladen. Als ze nog oplaadt is ze hoogstwaarschijnlijk nog bruikbaar. Zou me wel verwonderen, na al die tijd.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project