Bedankt voor de uitleg... Ik heb de oplossing gevonden
Gewoon links een rond punt opvliegen en gas geven, kan je lekker diep gaan
Groetjes,
Edje
Moderator: GVN
OepsWalt schreef:Klein detailke, tis een krukas die het vliegwiel doet draaienGele schreef:Uwe nokkenas laat een vliegwiel draaien door die krachten zou het motorblok willen meedraaien maar aangezien hij vasthangt kan dat niet vandaar die schok.
Allé 't is heel simpel uitgelegd maar ge verstaat het wel zekers![]()
Plezant is ook als je met heel koude motor scherp naar rechts draait en een streepje gas geeft![]()
Ne boxer heeft en doet rare kuren, 't is daarvoor dat ik naar BMW overgestapt ben, Honda is zo goed als perfect en dus ook een beetje saai.
Nadeel aan BMW is dat je de reputatie krijgt van "dikke nek"![]()
Nu ja, bij sommige is dat wel terecht
ben al "niet wuivers" tegengekomen op vele merken!! Ik denk dat er eigenlijk 2 grote groepen motorrijder zijn:Gele schreef: Nadeel aan BMW is dat je de reputatie krijgt van "dikke nek"![]()
Nu ja, bij sommige is dat wel terecht
Proficiat met je aankoop.nowheels schreef:Net zoals Edje heb ik ook pas een RT (1150) aangeschaft. En net zoals jullie allemaal heb ik het zelfde "fenomeen" ervaren.
Ik heb gemerkt dat, met wat tussengas te geven, het zich minder laat gevoelen (maar dat kan ook een gedacht zijn hé).
Ik heb nog maar een paar honder km achter de rug (motoke gaan ophalen bij de vorige eigenaar en dan nog een paar uurtjes zelf gaan rijden) want ik reed voordien op een Suzuki GSXF 750 - het is dus nog wat aanpassen en de echte fun van met deze moto te rijden moet dus nog komen. Power op overschot en heel confortabel, het was mijn "natte droom" sinds jaren![]()
Nu werd ik wel ongerust over de stand van mijn hoofd op mijn lijf .....maar na het lezen van deze topic blijkt het aan de motor te liggen![]()
In ieder geval ... het kriebelt dat het verrekt om met mijn "nieuw" bakske te gaan bollen.
cya on the road
drive safely