Senegal

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
geert h.

Senegal

Bericht door geert h. »

In december was er een clubreis voorzien naar Senegal,weet iemand of er hierover een reisverslag te vinden is of dat dit eventueel voorzien is voor later?
Vertrek 18/2 voor 4e keer naar Afrika(2e keer Senegal)en zou dit ooit wel eens met de motor willen doen,vandaar mijn vraag.

Groeten Geert.
de witten
Contacteer:

Re: Senegal

Bericht door de witten »

geert h. schreef:In december was er een clubreis voorzien naar Senegal,weet iemand of er hierover een reisverslag te vinden is of dat dit eventueel voorzien is voor later?
Vertrek 18/2 voor 4e keer naar Afrika(2e keer Senegal)en zou dit ooit wel eens met de motor willen doen,vandaar mijn vraag.

Groeten Geert.
Hou der mij van op de hoogte ik intresseer mij daar ook aan..
Nu eerst mozambique
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Ik zal even aan de organisator een mailtje doen of hij van plan is hiervan foto's en een verslag te publiceren. Ik hou jullie op de hoogte :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
desertfreak
Contacteer:

Bericht door desertfreak »

ik ben vorig jaar ook geweest met motor naar senegal en heb veel foto's
vertrokken vanuit belgie
alle vragen welkom
geert h.

Bericht door geert h. »

zou het liefst ook in Belgie vertrekken,om dan bv achttal dagen in Senegal rond te rijden en daarna terug naar huis...
info is zeker welkom,
vooral duur van de reis,route(in grote lijnen) en berijdbaarheid van wegen onderweg intereseren mij,

zou dit eventueel binnen 2à3 jaar willen doen,eventueel georganiseerd,zoals de club nu deed,of anders samen met enkele anderen die dezelfde droom hebben...
rij op dit ogenblik nog met K75s(reeds 11jaar)maar is waarschijnlijk wel beter met GS te doen?alhoewel mijn K goed zijn plan trekt...

alvast bedankt op voorhand!
michel buyckx
Contacteer:

Bericht door michel buyckx »

Heb in November toertje gemaakt naar Mauritania. Heb een website-je aangemaakt met enkele tips die ik zelf graag zou gehad hebben voor vertrek: http://users.skynet.be/fb201862 . als je vragen heb kan je me altijd kontakteren. Kan je reisverslag van engelse vriend door mailen. Is juist terug van Senegal, Guinée, Mali
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Hallo Jurgen,

Practisch elke deelnemer heeft foto's gemaakt en er zijn ook twee films op DVD gemaakt.
Er werden reeds verschillende foto's op het Nederlands GS forum geplaatst door Peter van Quickly.
Luc De Wolf heeft een prachtig reisverhaal geschreven dat normaal binnenkort gepubliceerd wordt in Motoren & Toerisme.

De groetjes,

Herman
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
geert h.

Bericht door geert h. »

Bedankt Jurgen voor de info!

Knap reisverslag met toffe foto's Michel,moet een geweldige ervaring geweest zijn!
Als je wil mag je me het reisverslag van je vriend doormailen,
zal misschien wel niet direkt kunnen reageren(met bedanking...)op je mail want zaterdag vertrek ik tot 6/3 naar Senegal om met drie vrienden het zuiden van het land per 4x4 te ontdekken......en terwijl te dromen om dit met de motor te doen!
Alvast bedankt op voorhand!

Groeten Geert.

ps Als de plannen concreet worden contacteer ik je eventueel voor
meer info als dit kan!
Plaats reactie