schuiver van net voor kerstmis kost me om en bij de 7800 € btw in !
ziehier het lijstje van de duurste onderdelen (de hele lijst is te lang om over te typen)
guidon tubulaire : 193
cadre avant : 433
cadre arriere : 969
support garniture : 283
pontet de fourche : 339
bras oscillant : 433
tableau de bord : 561
carter supr : 106
projecteur : 241
antenne anulaire : 107
clefs + boitier : 671
garde de boue : 222
support jupe : 285
couvre cullasse droit : 122
main ouvre : 3,4 x 192 = 652
divers : 200
ik twijfel er nu aan om :
1) de gs te verkopen in de staat waarin hij zich bevindt - k vrees dat er niet erg hoog geboden zal worden ...
2) alles te laten herstellen tot hij zo goed als nieuw is en ne keer met de bank gaan praten ...
3) het hoogst noodzakelijke laten herstellen ...
4) zelf beginnen te sleutelen en de onderdelen tweedehands proberen te vinden of in duitsland goedkopere nieuwe onderdelen of piraat stukken monteren...
dit laatste geniet mijn voorkeur maar toch enkele vraagjes :
- hoe zit het met mijn garantie als ik er zelf aan sleutel ?
- is het uberhaupt wel doenbaar ? k bedoel, k heb geen 2 linkse handen en ben toch wel n beetje technisch aangelegd maar geen mecanicien !
- iemand nog onderdeeltjes liggen die hierboven staan ??

in mijn zoektocht naar een gs perte totale voor de afbraak kwam ik toch volgend exemplaar tegen : het kan dus nog erger !

veilige kilometers toegewenst aan iedereen !!

)
 )

Denk dat uwen dealer er u wil opleggen....Kan je alleen maar aanraden zelf de schade op te nemen en met een onderdelen lijst de prijs na te kijken, kan toch nooit zo duur zijn, allez nu.... Als da waar is begin ik direkt een GS carrosserie bedrijf....Kan ik eindelijk misschien eens wa geld verdienen aan nen BMW
 Denk dat uwen dealer er u wil opleggen....Kan je alleen maar aanraden zelf de schade op te nemen en met een onderdelen lijst de prijs na te kijken, kan toch nooit zo duur zijn, allez nu.... Als da waar is begin ik direkt een GS carrosserie bedrijf....Kan ik eindelijk misschien eens wa geld verdienen aan nen BMW