tja, mijn standpunt hieromtrent zou ondertss moeten gekend zijn. een motor kopen (en dan nog één van dergelijke prijs!) zonder er ook maar een meter met gereden te hebben, vind ik kort samengevat maar van weinig relativiteitszin getuigen.patrickrt schreef:ik heb hem besteld net alle zoveel andere " gekken " straf hé![]()
straffe mannen hier op het forum zulle
véél kan ook herleid worden tot mans (of vrouws) eigen mogelijkheden. had ik hier naast mijn bureau een pakje van 200000 euro liggen (dit bij wijze van vb.), dan had ik waarschijnlijk ook reeds lang een k12gt besteld omdat ik het toch zo'n supermachien zou gevonden hebben
zijn die mannen dan überhaupt straf? in my opinion? no way! objectief beschouwd kan je niet rond het feit dat het een dure motor is. je hoeft er zelfs nog geen meter met gereden te hebben om dat te weten. het punt is: waarom die discussie voeren?
...et les couleurs et les goûts, on ne discutte pas! maar ik vind het werkelijk een superlelijke en dan nog supergeldverslinde motor
but remember: de r1200gs werd in de IBOTY verkiezing van 2004 in een land ook tot dog of the year uitgeroepen! maar hij won wel die IBOTY verkiezing (wat op zich nog niks wil zeggen).
Lid BMW MC Vlaanderen