Ben vandaag bij AKE langsgereden in Kirchheim unter Teck (tussen Stutgart en Ulm). Ik was er redelijk in de buurt (Sinsheim) voor mijn werk en wilde een waterdichte bediening voor mijn Sony radio kopen. Door een ongeval op de autostrade stond alles vast. Ik stelde dus "vermijd snelwegen" in op mijn TomTom en moest vaststellen dat de andere hoofdwegen ook overvol zaten. Na een uur aanschuiven was ik het zat en zette TomTommeke op "kortste route" --> 65km (45 min) met "vermijd snelwegen" werd plots 35km (1u15 min). Dit leide mij over fantastische (en lege) "motor"wegen die me zelfs nu ik met de auto was geweldig konden bekoren. Ik denk wel niet dat ik de weg ooit nog zal terug vinden maar het was zeker de moeite waard.
De mensen bij AKE zijn zeer vriendelijk en bleven voor mij ook wat langer zodat ik tussen de middag niet voor een gesloten deur zou staan. Toen ik betaald had zagen ze mijn nummerplaat en zeiden: "Maar je moet toch niet naar hier komen voor onze producten, wij hadden het net zo graag toegestuurd via post, daarbij hebben we een dealer in België"!!! Daar had ik nog niet van gehoord en bij deze wil ik iedereen dan ook vertellen:
Producten van AKE kan je (volgens AKE) verkrijgen bij:
RSE Electronics (Alex Jamar)
Hulsterweg 28
Tesenderlo
Niet te min als je een mooie route wil rijden ga eens naar AKE zelf en rijdt van Sinsheim binnendoor naar Kirchheim unter Teck.
Wie wil weten wat AKE allemaal maakt: http://www.ake.info
Frank
AKE verdeler voor belgië
Moderator: GVN
Heb net op Mapsource een stukje van de route kunnen terug vinden:
A81 afgereden naar Löwenstein.
Via B39 en B14 tot Waiblingen dan:
K1862 naar Baach
K1210 naar Baltmannsweiler
via Waldheim naar Reichenbach an der Fils.
Verder naar Kirchheim unter Teck
Als je ooit in de buurt bent zeker de moeite waard.
Frank
A81 afgereden naar Löwenstein.
Via B39 en B14 tot Waiblingen dan:
K1862 naar Baach
K1210 naar Baltmannsweiler
via Waldheim naar Reichenbach an der Fils.
Verder naar Kirchheim unter Teck
Als je ooit in de buurt bent zeker de moeite waard.
Frank
-
pvde
- Contacteer:
Frank12RS schreef:
Dat is de winkel van "Lex" en die zit hier ook regelmatig op het forum.
PS: en t'is nog nen toffe pee, ook
Houdoe
Yep,Producten van AKE kan je (volgens AKE) verkrijgen bij:
RSE Electronics (Alex Jamar)
Hulsterweg 28
Tesenderlo
Dat is de winkel van "Lex" en die zit hier ook regelmatig op het forum.
PS: en t'is nog nen toffe pee, ook
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L