Ben de nrplaat vergeten.

Moderator: GVN

Lijkt me logisch.Anders had je 'm niet gezien.jakke schreef:Deze morgen op de E40 richting Brussel ter hoogte van Wetteren, een zwarte 1200 RT die mij voorbij kwam gereden.
Begin van Alzheimer of eerder een té groot snelheidsverschil tussen beiden partijen, met name jou in het bijzonderjakke schreef:Ben de nrplaat vergeten.

Maar als je een beetje rondkijkt zie je wel meer rijders op onwaarschijnlijke plaatsen of posities rijden...
  Maar als je een beetje rondkijkt zie je wel meer rijders op onwaarschijnlijke plaatsen of posities rijden... 
Voor het eerste, idd. Uw opmerkzaamheid tart elke verbeelding.Senseozuiper schreef:Lijkt me logisch.Anders had je 'm niet gezien.jakke schreef:Deze morgen op de E40 richting Brussel ter hoogte van Wetteren, een zwarte 1200 RT die mij voorbij kwam gereden.Begin van Alzheimer of eerder een té groot snelheidsverschil tussen beiden partijen, met name jou in het bijzonderjakke schreef:Ben de nrplaat vergeten.

In geleerde taal heet die faze eigenlijk LDMC, Licht Dement Maar Contentjakke schreef:een begin van DMC zijn. Dement Maar Content.

Bewaar er zo ook maar een paar voor in juni hé...jakke schreef:Dus toch een verklaring voor mijn heldere momenten.

Ik wil de pret niet bederven, maar binnen twee maanden... juist jajakke schreef:Absoluut. Het mag komen. Ik kijk er naar uit.

Hoop dat ik je niet heb doen schrikken. Op de autostrade heb ik soms een vervelende tic in mijn rechterhand.jakke schreef:Gisteren een GS LC hier op de dijk in Nieuwpoort geparkeert aan Restaurant De Vloote. 1-MKB-*** piloot met fluo hesje en fluo oranje helm. Vertrok hier rond 18 u en kwam mij ter hoogte van Lokeren terug voorbij gevlogen.