Het zal toch niet waar zijn , zeker.

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
st1100

Het zal toch niet waar zijn , zeker.

Bericht door st1100 »

Gisteren was er hier een controle-flits-actie,in de zone 30. Ze staan daar regelmatig je kan dat van ver op voorhand zien want ze staan altijd op exact dezelfde plek met dezelfde wagen en die heeft een nogal herkenbare extra lamp onder de voorste nummerplaat. En als hij dus in de tegenovergestelde richting staat......

Ik was er rond de middag al eens langs gereden en toen stonden ze er. En rond 15h toen ik er nog eens voorbij moest stonden ze er nog , meer zelfs er stond nog een cameraploeg naast , ze waren aan het filmen. Er reden geen andere chauffeurs (is trouwens een smalle baan waar je maar één richting tegelijk door kan als er geparkeerde (flits) wagens staan. Voor mij uit reed wel een fietser in dezelfde richting. Ik ben 300% zeker dat ik exact 30 reed. Groot was echter mijn verbazing toen ik de flitslamp zag afgaan toen ik passeerde. Ik dacht toen , dat zal voor die filmploeg zijn dat ze iets moesten tonen ofzo , en ik moest naar een vergadering. Maar achteraf dacht ik .... het zal toch niet door die fietser komen ,hé. En de politieagent was bezig met een cameraploeg ipv corecte vaststellillingen te doen.

Ik hou m'n brievenbus in de gaten maar de flits was er zoveel is zeker! En ik reed 30 dat is ook zeker!
Chris v

Re: Het zal toch niet waar zijn , zeker.

Bericht door Chris v »

Gelukkig heb je niet moeten blazen , :drunken: want ik denk dat die fietser ook gedronken had !
spoorman

Bericht door spoorman »

st1100 schreef:Gisteren was er hier een controle-flits-actie,in de zone 30. Ze staan daar regelmatig je kan dat van ver op voorhand zien want ze staan altijd op exact dezelfde plek met dezelfde wagen en die heeft een nogal herkenbare extra lamp onder de voorste nummerplaat. En als hij dus in de tegenovergestelde richting staat......

Ik was er rond de middag al eens langs gereden en toen stonden ze er. En rond 15h toen ik er nog eens voorbij moest stonden ze er nog , meer zelfs er stond nog een cameraploeg naast , ze waren aan het filmen. Er reden geen andere chauffeurs (is trouwens een smalle baan waar je maar één richting tegelijk door kan als er geparkeerde (flits) wagens staan. Voor mij uit reed wel een fietser in dezelfde richting. Ik ben 300% zeker dat ik exact 30 reed. Groot was echter mijn verbazing toen ik de flitslamp zag afgaan toen ik passeerde. Ik dacht toen , dat zal voor die filmploeg zijn dat ze iets moesten tonen ofzo , en ik moest naar een vergadering. Maar achteraf dacht ik .... het zal toch niet door die fietser komen ,hé. En de politieagent was bezig met een cameraploeg ipv corecte vaststellillingen te doen.

Ik hou m'n brievenbus in de gaten maar de flits was er zoveel is zeker! En ik reed 30 dat is ook zeker!
Ik ken die straat ook zeer goed daar mijn ouders daar wonen,inderdaad daar worden veel controles uitgevoerd op de snelheid 30,das typisch voor Mechelen.
Dus als je in Mechelen komt was dan extra alert in de zones 30.
Je bent gewaarschuwd :-)
R1200GS.
st1100

Bericht door st1100 »

Nog eens ik reed 30.
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Ook om uit uw vel te springen.... :shock:

Moogt nog blij zijn dat die fietser geen Luc Bellingske aan 't doen was, dan was't mss 55km/h geweest.... :grin:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie