Vaste Flitscamera's Navigator 5
Moderator: GVN
Re: Vaste Flitscamera's Navigator 5
Ik heb de Poi's zowel op mijn toestel alsook in de Poi-map.
Heb deze van het toestel verwijderd. Dus nu enkel nog in de POI-map. Doch brengt geen verschil.
Ik kan niet bij gevarenzone geraken bij instellingen. En dus ook niet bij waarschuwingen.
Op een eerder post van mijn kan je de 2 foto's zien van mijn instellingen. Daar staat geen gevarenzone bij.
Heb deze van het toestel verwijderd. Dus nu enkel nog in de POI-map. Doch brengt geen verschil.
Ik kan niet bij gevarenzone geraken bij instellingen. En dus ook niet bij waarschuwingen.
Op een eerder post van mijn kan je de 2 foto's zien van mijn instellingen. Daar staat geen gevarenzone bij.
[b]"I generally avoid temptation unless I can't resist it."
BMW 1200 GSA LC + + HUSQVARNA TE310 R + + YAMAHA Scorpa 250[/b]
-
Man in Black
straf...heel straf dit, opgeven staat niet in mijn woordenboek, maar ik weet het even niet meer.
Anders eens tot een waypoint winkel gaan en ze daar tegen blijkbaar tegen kleine vergoeding terug erop laten zetten.
Anders eens tot een waypoint winkel gaan en ze daar tegen blijkbaar tegen kleine vergoeding terug erop laten zetten.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Begrijp er ook niet veel meer van.
Ik ga eens proberen om iemand zijn Navigator V aan mijn laptop te leggen en alles eens over te zetten op de mijnen, misschien dat het probleem dan opgelost is ?? Ofwel stuur ik hem terug op naar Garmin en vraag een volledige systeem reset en herinstallatie alles.
Toch bedankt voor de feedback en hulp.
Ik ga eens proberen om iemand zijn Navigator V aan mijn laptop te leggen en alles eens over te zetten op de mijnen, misschien dat het probleem dan opgelost is ?? Ofwel stuur ik hem terug op naar Garmin en vraag een volledige systeem reset en herinstallatie alles.
Toch bedankt voor de feedback en hulp.
-
aantzeetje
heb je nooit met JaVaWa Device Manager een volledige back up gemaakt van je toestel?
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Neen nog nooit gedaan.
Driewerf hoera !!!!
Ik heb zopas een mailtje ontvangen van een kanjer !!!!
Dankzij zijn hulp is mijn GPS terug OK. Ik kan terug "gevarenzone" zien staan tussen instellingen.
Iedereen bedankt voor de geboden hulp.

Ik heb zopas een mailtje ontvangen van een kanjer !!!!
Dankzij zijn hulp is mijn GPS terug OK. Ik kan terug "gevarenzone" zien staan tussen instellingen.
Iedereen bedankt voor de geboden hulp.

-
aantzeetje
en wat was de oplossing?
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
-
Man in Black
Yep nu wil ik het ook weten ook 
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Ik heb een bestandje doorgekregen : POI Flits 2014.gpi
Ik heb dit bestandje in mijn POI map van mijn GPS gezet, mijn GPS heropgestart en ik kon terug in "gevarenzone".
Ik kan wel nog niet Flitscamera GARMIN aanvinken, maar ik kan wel "eigen punten" aanvinken .
Heb zopas een gaan testen in mijn auto en de flitspalen komen terug op mijn kaart, alsook krijg ik terug een geluidssignaal.
Dus is goed genoeg voor mij.
Ik heb dit bestandje in mijn POI map van mijn GPS gezet, mijn GPS heropgestart en ik kon terug in "gevarenzone".
Ik kan wel nog niet Flitscamera GARMIN aanvinken, maar ik kan wel "eigen punten" aanvinken .
Heb zopas een gaan testen in mijn auto en de flitspalen komen terug op mijn kaart, alsook krijg ik terug een geluidssignaal.
Dus is goed genoeg voor mij.
-
Man in Black
Dat zijn dus eigen POI zoals bv te verkrijgen bij flitspalen.nl zoals ik al vermelde, en als gpi-files gewoon op toestel te zetten (of gpx of cvi met pOI-loader).
De gpi's van Garmin zijn wellicht beveiligd omdat die geld moeten opbrengen, en wellicht daarom niet zomaar te kopiëren.
Op mijne 660 altijd zo gewerkt dus ok zo.
De gpi's van Garmin zijn wellicht beveiligd omdat die geld moeten opbrengen, en wellicht daarom niet zomaar te kopiëren.
Op mijne 660 altijd zo gewerkt dus ok zo.
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.