Neen, ik heb nog een GS van 09/2012, het niet-LC model, dus ook zonder de bediening aan't stuur. Om te scrollen moet ik dus ofwel tikken tegen de + of de - van mijn Sena, ofwel via het aanraakscherm van de Navigator. Voorlopig dus enkel die laatste werkwijze, niet onoverkomelijk, maar 't ware makkelijker als 't met een tikje tegen de Sena ook zou lukken. Gelukkig kan je de Navigator zo personaliseren dat het icoon van de mediaplayer doorlopend in beeld is.snoepje schreef:Hoi Patrick,
het is een leuk apparaat hé, die Navi V. Hij heeft wel wat nukken, maar ik ben er toch heel kontent mee. Heb jij op je moto ook de bediening aan het stuur? Want dan is het scrollen naar het volgende nummer niet zo moeilijk. Gewoon een paar keer klikken met je wieltje (ik denk 2 keer), dan kom je op het scherm van de mediaplayer. Ik had gehoopt dat je vanuit dit scherm even kon scrollen met het bedieningswieltje om naar volgende nummer door te gaan, maar zo 'intelligent' is de Navi (nog) niet. Maar als het nummer je echt stoort, is het gewoon even op de knop 'volgende' tikken, en dan kan je ook weer verder.
Heb wel in de wandelgangen vernomen dat er kortelings een eerste grote firmware update zou komen voor deze navi's. Dan zouden er een aantal bugs uitgehaald worden. Misschien is dat doorscrollen naar het volgende nummer er één van.
So far heb ik voor de rest absoluut niet te klagen van de Navigator, in tegendeel zelfs, maar het is natuurlijk hier en daar wel even wennen aan z'n manier van denken en doen. Heb me zopas ook de autohouder bijbesteld, dan kan ik 'm tijdens het autorijden ook beter leren kennen.
Ben benieuwd naar die firmwareupdate, zullen er via hier of rechtstreeks van Garmin wel iets van te weten komen zeker...