Yep filmpje bekeken en inderdaad , bij gelegenheid moet ik daar zeker eens naartoe rijdenKijk eens op youtube " La Cloute vingtage bar" en dit zal je zeker aantrekken om eens te gaan

Moderator: GVN
Yep filmpje bekeken en inderdaad , bij gelegenheid moet ik daar zeker eens naartoe rijdenKijk eens op youtube " La Cloute vingtage bar" en dit zal je zeker aantrekken om eens te gaan

tuurlijk dadde , gij moogt altijd mee, dat weet ge hémeuk uuk mee

Ziet er al bij al nog goed uit om al zo lang verlaten te zijn.mecapuet schreef:Verlaten boerderij van in de jaren 1800.
Gebouwd rond eind de jaren 1800, maar onlangs nog bewoond, stonden toch nog meubels in en hoorden binnen duiven roekoeën.Bob schreef:Ziet er al bij al nog goed uit om al zo lang verlaten te zijn.mecapuet schreef:Verlaten boerderij van in de jaren 1800.

wat ik wel al weet is dat het heuvelland heel geestig en schoon is om te rijden...
  wat ik wel al weet is dat het heuvelland heel geestig en schoon is om te rijden...Het gaat hem hier toch maar om dagtripjes en niet om reizen , anders zou ik ganse dagen niks anders moeten doen dan opladen van foto's want reizen doe ik genoeg .Relax schreef:Lijkt mij soms eerder 'Toon je GS', 'Toon je K' of '-R'.
 Nu ja er zijn ook grenzen hé.
 Nu ja er zijn ook grenzen hé.    

op de weg van en terug kan wel hé
 vind dit juist leuk, toon je moto op een leuke locatie tijdens je dagtripRelax schreef:Lijkt mij soms eerder 'Toon je GS', 'Toon je K' of '-R'.
Zeg Wardje , door het glazen straatje mag ik niet met de motor door , wel te voet !weedeebee schreef:Elke foto is goed.... Bij de forum subject staat er geen enkele voorwaarde bijNu ja er zijn ook grenzen hé.

Van een trip in 't glazen straatje moet je hier nu geen foto's posten

Greetz Ward
En dan zie je een GS(A) op een veldweg, naast een boom en een paar verloren gelopen struiken, een K ergens op een parking en een RXXXXRT ergens aan een pittoreske herberg.jorisv schreef:vind dit juist leuk, toon je moto op een leuke locatie tijdens je dagtripRelax schreef:Lijkt mij soms eerder 'Toon je GS', 'Toon je K' of '-R'.